Mjah valt wel mee ... het plaatje heb ik maanden geleden gepost en tot nu toe zijn alle games al aangekondigd ... monkey ball en star wars battlefront 2 ook
Denk niet dat RE4 naar de Xbox komt aangezien hij exclusive voor NGC was. Het zou natuurlijk altijd nog kunnen maar dan zal het na een langere tijd pas zijn maar ga er maar niet van uit. Gewoon een Cube aanschaffen en lekker RE4 spelen
Q3 is herfst.. Dan zou het spel rond de herfst pas voor de xbox verschijnen, dus moeten we nog een half jaar wachten! Potverdorie, zo lang kan ik niet wachten.
ja die ston op xboxarena.nl toch en iedereen denkt dat dat een grap is ik weet het zo nog niet ik hoop het wel in ieder geval
Tzal wel een grap zijn, mgoed we zullen zien. Ik wacht iig nog even voordat ik de cube versie ga halen, want als ie ook voor de xbox komt, dan ga ik daar voor .
Okay het was een 1 april grap ... waar ik aan mee gewerkt heb... echter is de image wel echt en enkele games zijn al aangekondigd ... dus er is hoop
Het is bull, dat is het enige wat ik er nog over ga zeggen. Wacht maar rustig af tot een officiele aankondiging van Capcom die niet gaat komen. Mocht hij wel komen, dan hebben de cubelozen onder ons een mazzeltje erbij. Het is namelijk wel een heerlijk spel
Ik zie RE liever op de volgende generatie verschijnen, dat wordt dan eng. Ik zou trouwens weleens Parasite EVe 3 willen zien.
Ik kwam dit tegen op het net : Spong.com is reporting that at the annual Golden Joystick Awards edition, it was unveiled that Resident Evil 4, the former GameCube exclusive title, will be also released for Xbox (the PS2 version was confirmed a while ago). The game is slated for a 2005 release.
Dit is anders al best wel oud nieuws hoor. Het was ook niet meer dan een roddel afkomstig van Spong, en die word nu niet bepaald als meest betrouwbare bron beschouwd
Gast heb je wel eens reviews gelezen van deel 4? Dat is een zeer goed spel hoor, als k zo hoor. Ik heb me vermaakt indertijd met resident evil 1 en k heb de rest van de delen allemaal bij vrienden gespeeld (behalve outbreak en code veronica)
Het is niet eerlijk. PS2 heeft Devil May Cry 3 NGC Resident Evil 4 Xbox Otogi 2 Maar wat is er nu gebeurd? NGC heeft ze allemaal PS2 heeft Otogi 2 niet. Xbox heeft alleen Otogi 2. Niet moeilijk doen Multiplatform.
Nintendo heeft ze helemaal "allemaal" niet, waar haal je dat? zoals het nu is: ps2: onimusha reeks, dmc reeks en re4 gc: re reeks xbox: otogi reeks
Een Cube kost maar €99. Als je RE4 zo graag wilt spelen dan haal je een Cube. Tegen de tijd dat hij op XBox uit zou kunnen komen heb je hem al dood gespeeld....