Brothers in Arms [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 29 mrt 2005.

  1. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de replay-waarde juist wel redelijk hoog. Sommige levels zijn niet zo leuk om op nieuw te doen maar de rest wel. Wel heb je de single-player heel snel uitgespeeld als je hem overnieuw doet, want je weet wat je moet doen en waar de vijandelijke mannetjes staan.

    Taab: grappige strip!!
     
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de replay juist goed veel levels wil je cker nogmaals doen en ik wil gaan proberen al de extra's te gaan unlocken met difficult en heel misschien authentic :cool:
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    heeft dit spel nou co-op? ik lees van sommige mensen wel, maar ik kan het niet vinden.. :confused:
     
  4. Gunfighter

    Gunfighter Tomcats by choice!

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee heeft geen co-op. Wel kan je met z'n 2'en online dus kan je coop tegen 2 andere op xbox Live of via systemlink. Maar co-op in de singlepayer a la Halo 1+2 is hier niet mogelijk.
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje wij wouden vanmiddig gaan systemlinken met xboxen (2 xboxen en 2 versies van brothers in arms uiteraard :9 ) toen we de kabel hadden aangesloten begonnen de kleine lichtjes boven de aansluiting ook niet te branden afijn wij aangezet en multiplayer aangeklikt maar systemlink was nog steeds grijs :{ wij een aantal keren opnieuw geprobeert nieuwe kabel gehaald (die altijd werkt) maar nog steeds bleef de systemlink optie grijsgekleurd weet iemand wat dit inhoud ?
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    verkeerde soort kabel?
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nooit boeiend om een Game te Replay-en maar bij BIA vind ik de Replay echt helemaal top. :p
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    kik! heb je wel vergunning? :p
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha indd! :D Wou ook een tijd geleden eens zo een buks kopen (na er een tijdje mee te hebben geschoten bij een schiet vereniging) maar ik vind het te moeilijk om aan te komen en daarbij heb ik thuis geen ruimte om ermee te schieten :'-( aangezien ik er vooral mee zou willen plinken.

    Maar ja thnx dat je ff bevestigd dat schieten niet makkelijk is! :D
     
  10. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van mij heeft ook zo'n geweer als flipmode 128 en het is inderdaad moeilijk om staande mee te schieten. Het wel heel erg gaaf...
     
  11. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik geef je groot gelijk hoor :)
    ik had een keer met zon lang geweer van die soldaatjes kapotgeschoten die ongeveer op dezelfde afstand stonden.
    ik moet je zeggen, ik gebruikte gewoon een ladder, en daar legde ik dat geweer dan op. Want dan schoot ik teminste bijna alles raak :9 want gewoon staan was egt moeilijk. (je schiet maar 1/4 raak ofzo)
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik ben nu bij het level waar je voor het eerst sniper heb.
     
  13. jpw-xboxer

    jpw-xboxer Xbox gamer

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    wou je zeggen dat je prof was
     
  14. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    nu moet ik zeggen dat de soldaten die vochten in normandie wel een veel betere training hadden met de wapens dan jij nu hebt...
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel cool met zo'n luchtbuks (Of hoedanook) Kan je zonder kogel al iets omver blazen of een ballon kapot Schieten (wel van dichte Afstand natuurlijk) door de Luchtdruk. :D
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze discussie is allemaal begonnen omdat jullie het niet realistisch vonden met level 17 (Tom & Jerry) maar laten we erover ophouden, want als dat level zo technisch was geworden als deze discussie dan.................:{

    Ik wil wel eens weten wat jullie het 'vetste' level vonden/vinden???
    IMO: Foucarville Blockade (level 4 ofzo:confused:)
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ben nu bij Missie 5 en Missie 4 vond ik alleen het Begin leuk daarná met al die Mortars en die Kerk vond ik niks..
     
  18. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste hadden die soldaten een goede training (zoals NL eagle al zei)ten tweede de targets zijn mensen veel groter dus dan waar jij op schoot ten derde het geweer in het spel was een sniper betekent veeel beter en sterker dan een windbuks. Over dat steunpunt heb je zker gelijk met die afstand enzo maar in een game kan je het niet beter doen dan dit denk ik. Want als je zo gaat kijken naar hoe realistisch de game is zijn er nog wel meer dingen op te noemen die onrealistisch zijn denk ik.
    Maar laten we nu maar stoppen met deze discussie over dat level. :)

    (trouwens mooie windbuks van 20 m vind ik dat je aaardig goed geraakt hebt ;) )

    Ik vond dat level leuk waarbij je in het begin met soldaten om zo'n lijk staan. volgens mij heette die XYZ ofzoiets :confused: ook cool opzich vond ik dat level Rommels asparagus waarbij je eerst heel goed moet kijken hoe je het gaat aanpakken (had ik tenminste bij dat level)
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb er een, je kan egt met van alles schieten. wij hebben volgens mij 5.4 mm, maar als je wilt kan je ook gewoon koperdraad of wat dan ook gebruiken :cool:
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eerder 4,5mm Maar leeg vuren is niet goed voor je buks hoor.. :eek:

    Maar laten we ophouden over het sniper gebeuren, al blijf ik van mening dat dit relatief krom is in het spel, niet dat ik me eraan stoor hoor... :)
     

Deel Deze Pagina