Bij de 3rde level moet je met een oude man praten om een computer op te straten maar naast hem hep je een tv als je op die tv kijkt zie je splinter cell trailer op die TV
In het level met de bunker is bij de oost - en zuid bunker( Multiplayer ) een knop waardoor een deur open gaat, maar als je de knop los laat gaat de deur weer dicht. Dus er kan normaal maar 1 mannetje doorheen. Druk de knop in, laat je team maat in de deuropening staan dan kan je de knop loslaten. Je kan niet tegelijk er doorheen dus je moet goed timen en precies achter elkaar rennen
ik hoorde gisteren van een engelsman dat er een geheim wapen in aquarius zit: je kunt een luik openen waardoor je in zon aquarium kan lopen, gaat het luik dicht dan stroomt deze vol met water. Je moet neer het glas kijken en tegelijk a+b indrukken... goed ik geloof er geen fuck van marr die gast noemde het de savanger volgens mij... :{
Bij Displace staat er weer een fotootje op het bureau in het laatste kantoor voor je de missie hebt volbracht, bij 't raam. Zal wel weer een van de medewerkers zijn, aangezien ik de foto niet zo 1-2-3 aan 't verhaal kon relateren
Aan et begin van de tweede missie hoor je Sam met Lambert praten. Het is niet precies hetzelfde gesprek, maar de strekking is hetzelfde. Lambert: Bad news Fisher, they just got a brand new alarm installed. Sam: Let me guess, 3 alarms and it's game over. Lambert: It's not a videogame Fisher.
ja, dat had ik oowk al gehoord... In de missie Displace hoor je oowk nog 2 guards praten over Prince of Persia en dat dat Game of the Year zouw worden. Vonnik oowk wel geinig. Volgens mij is dat missie Penthouse, das missie 4... Missie 3 is de Bank...
Ik werd tijdens mijn sluipwerk een keertje betrapt, en toen kwam er een vijand aan die het vuur op me opende terwijl hij uitriep: 'Say hello to my little friend!' Ik kwam echt niet meer bij van het lachen. Degenen die deze easter egg niet begrijpen moeten Scarface met Al Pacino maar eens gaan kijken.
Wahhaha ... K'heb nu tog echt de geniaalste easter-egg ever gevonden Als je in missie 5 komt, dan kom je als je het goed doet een keer een fitnis ruimte tegen ... Er is daar een guard die op een lopende band staat te rennen. Pak nu je pistool en jam die lopende band: De guard flikkert op z'n bek en gelijk knock-out Je hoort 'm echt keidroog roepen Auwtjs !
volgens mij 10 weet niet zeker, heb ze niet nageteld, maar ik had hier ergens op het forum een keer 10 gelezen
Hihi no0b, hij lokt je alleen maar dat kamertje in om je dan te verdrinken. Doe ik ook altijd : "Hey, in dit hok kan je echt superveel haaien zien" Boem hekje dicht. "WTF IS HAPPENING ! IM DIEING ! " lol
Easter egg, niet echt een spoiler, maar klein dingetje na het uitspelen: Spoiler In de tracker van het nieuwsprogramma zie je op een gegeven moment een nieuwsitem "Nebraska firefighters rescue fat man from sinkhole" Was ook wel grappig
Hee, Pimmy. Van die gast in het 5e level op die lopende band heb ik niet meer gezien. Er liep 1 guard en nog een andere op een stoel. Verder was er niemand.