Splintercell 3: Het Live Gedeelte

Discussie in 'Algemeen' gestart door Headcollector1, 31 mrt 2005.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van splintercell 3 live? Zelf vind ik het erg lijken op pandora tomorrow, alleen zijn er hier wat nieuwe gadgets en nieuwe maps. Ik hoop niet dat het snel gaat vervelen! :'-(

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Had je dan verwacht dat er iets heel nieuws in zou zitten ? Ik niet. Ik hoop nou dat de mercs wat sterker zijn geworden zodat het gelijk blijft, en niet alleen maar van die Warehouse gastjes.

3. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Mercs zijn wel wat beter geworden. Ze hebben nu keuze uit 3 wapens: de assault rifle uit deel 2, shotgun die erg goed van toepassing is in close combat levels, en nog een wapen die erg veel kogels achter elkaar schiet. Ook heb je nu een gas mask die je op kunt zetten, als je hem dan aanzet kun je door smoke en sticky cam gas heen lopen. Je kunt nu ook een draait aanval doen als er een spy achter je staat, als je hem dan raakt slaapt hij. Ook nieuw is dat je een spy kan aanvallen als hij op de grond ligt, je moet dan voor hem gaan staan en op A drukken, dan legt de merc zijn wapen op zijn keel en kan je hem laten stikken. }:]

4. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Die Shotgun is geweldig ! Mercs love it, Spys fears it.

5. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de Merc door deze extra's niet niet té sterk geworden? Of is het nog wel te doen als Spy zijnde? Ik vond het namelijk bij Pandora Tomorrow wel mee vallen hoe zwaar je het als Merc had tegenover een Spy.

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    De spy wordt nu gedwongen om stealth te spelen ipv het hit & run uit PT. Maar het is nog steeds niet makkelijk om spies te raken met de shotgun hoor, 1 keer missen en hij moet weer 1 seconde door pompen, het kan je leven kosten :)

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is idd zeer goed uitgewerkt!! :D
    Ik wilde in Pt altijd een SPIE zijn :p, maar nu met die shotgun vind ik een MERC zijn ook zeer tof........
    Zit gewoon perfecte balansering in, die MERC zijn nie te sterk.......maar je kan daarmee wel kei hard op je muil gaan...... als je als een gek gaat rondrennen.

Ook dat CAMOUFLAGE pak, ik dacht dat wel NIETS zou worden....... maar ook zeer vetjes uitgewerkt.
    Die spanning die ik heb bij dit spel, heb ik nog nergens gevoeld. Gewoon TOP GAME :D!!

Alleen bij Co-Op wordt ik er soms uitgekickt ofzow :confused:, dan verliezen ik en mijn maat de connectie ofzow? Waarna we wel gelijk weer verder kunnen, en bij VERSUS MODE nergens last van, ALLEEN bij Co-op :mad:!!
    Mensen die dat ook hebben? of Ligt het aan mij of mijn maat?! En kan dit verholpen worden?

8. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    wa fucked is aan versus ranking game.
    als t free game is wilt iedereen spie zijn,maar bij rankinggame wilt iedereen merc. zijn

wtf's up ?

9. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, ik heb straks even versus gedaan, doodeng! 8) Ik weet niet of ik het wel aandurf. :9

10. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die connection troubles hebben, het is nu erg druk op de servers omdat echt veel, heel veel mensen de game aan het spelen zijn.
    De servers worden gehost door Xbox Live zelf, dus hier kan Ubi weinig aan doen helaas... :mad:

De score boards zijn binnenkort online.

11. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vergeef het Ubi wel. *)

Maar hebben jullie op dit moment ook zo'n last van gi-gan-tische lag? Ik en Darkon 83 zijn maar even gestopt, dit werd echt te gek. Morgen spelen we het panama level wel uit. (Wat trouwens echt superstoer is, bijna ging het een paar keer mis, maar iedere keer weer hebben we elkaar weer weten te redden.:9)

12. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat versus gebeuren maar zozo lala de co-op ownt!

13. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, ik vind die Versus mode niet echt leuk. De mensen die het spelen zijn bijna allemaal wel goed dus ik kan echt bijna helemaal niks en als je dan wilt oefenen tegen 1 gast is 't altijd weer zo'n 12jarig k*tkind dat kinderachtig gaat doen en je kickt.

Jammer dat er geen bots in zaten, die gewoon een pad rondlopen en vuren als ze je zien, zodat je wel een beetje kan oefenen hoe je een merc moet besluipen enzo.

Maarja, goed daarin zal ik toch wel nooit worden dus ik blijf wel bij co-op...

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    zit alleen vast in de co-op we zitten in het (3e) level dat je zo op een gegeven moment een serum moet krijgen en nu staan we voor 3 buisjes: O,A en B maar als je dan naar de cyro thank gaat en dan op a drukt ga je dood door die stoom.

15. Headcollector1

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik ook met pandora tomorrow, alleen als je blijft oefenen met mensen die beter dan jouw zijn kom je er wel.

16. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel de lang de pc beta gespeeld, en dit keer zijn de mercs inderdaad niet overpowered. En al wel, spies maken altijd kans door hun stealth. Goed samenwerken en goed overleggen helpt al een boel.

17. Hazard

Hazard 'Schaduwen'

Leuk Bevonden:
    0
    Had net gister wel een aardig goeie gast ontmoet, die me ook wou helpen enzo. Heb hem nu in m'n friends list en nu vind ik 't spel al wat leuker :)

18. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren heel raar, speelde Deatmaych

was spy en had 8 kills en totaal hadden we er 13, de mercs hadden totaal 5 kills en nog verloren we

is dit een bug ofzo?

19. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel leuk dat het nu als spy spelende geen goed idee is om een mercenary aan te vallen. aan de andere kant weet ik niet of de mercenary nu te sterk is...

20. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt met co-op de hele tijd na een klein tijdje spelen disconnected!

Deel Deze Pagina