hoi K heb een vraagje ,de meesten van jullie weten vast wel dat er een aankondiging is gedaan van Half-Life2 en Farcry voor de Xbox maarh er is nog niet zoveel informatie over vrijgegeven er schuild trouwens een vraagteken in m'n hoofd namelijk ,kan de xbox Half-life2 en Farcry wel aan..? ( i.v.b. prestaties en kracht etc)of komen deze spellen nou voor de next-gen..?
ik weet ook nog niet zoveel van deze games, maar weet wel een ding zeker. de xbox kan de graphics aan. het bewijs is splinter cell chaos theory!!damn wat is dat mooi. deze twee games gaan het echt maken. ik zou ook nog graag wat meer over deze games willen horen trouwens.
Waarom zou het niet kunnen ? En waarom probeer je ná steeds mislukte Pogingen weer een nieuwe Thread aan te maken ? Als je beetje zoekt vind je vast een Thread waar je deze vraag kan stellen.
jah dat zou wel cool zijn het zijn immers twee shooters van een ''aparte klasse''waar alleen de echte toppers bij behoren...zou leuk zijn als t kwam.
Gebruik de ''Edit'' knop. Zoals Grave al heeft gezegd lees de Huisregels eens door ! /Mod Laat het modereren nou maar aan ons over. Dit soort wannabe-mod opmerkingen worden niet gewaardeerd. DW
Tegen wie heb je het en hóé bedoel je dat???? :{ Hier komt vast wéér een slotje op... Pas op!!! als je zo door gaat met zinloze threads maken krijg je een OW (dis al de 4de topic die waarschijnlijk dicht gaat)
Blubba, dit is de zoveelste loze thread van je die ik dichtgooi. Ik raad je nog één keer met klem aan om de [faq]huisregels[/faq] en de [minifaq]Mini-FAQ[/minifaq] door te lezen, en de [search]zoekfunctie[/search] te gebruiken voordat je een topic opent. Ik blijf niet aan het sluiten. Probeer eens wat nuttiger te posten.