Farcry & Half-Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blubba, 2 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blubba

Blubba Guest

hoi

K heb een vraagje ,de meesten van jullie weten vast wel dat er een aankondiging is gedaan van Half-Life2 en Farcry voor de Xbox maarh er is nog niet zoveel informatie over vrijgegeven er schuild trouwens een vraagteken in m'n hoofd namelijk ,kan de xbox Half-life2 en Farcry wel aan..? ( i.v.b. prestaties en kracht etc)of komen deze spellen nou voor de next-gen..?

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook nog niet zoveel van deze games, maar weet wel een ding zeker. de xbox kan de graphics aan. het bewijs is splinter cell chaos theory!!damn wat is dat mooi. deze twee games gaan het echt maken. ik zou ook nog graag wat meer over deze games willen horen trouwens.

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou het niet kunnen ? :confused: En waarom probeer je ná steeds mislukte Pogingen weer een nieuwe Thread aan te maken ? Als je beetje zoekt vind je vast een Thread waar je deze vraag kan stellen. :)

4. Blubba

Blubba Guest

jah dat zou wel cool zijn het zijn immers twee shooters van een ''aparte klasse''waar alleen de echte toppers bij behoren...zou leuk zijn als t kwam.

5. Blubba

Blubba Guest

eyh jong dit is echt de laatste topic..

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik de ''Edit'' knop. Zoals Grave al heeft gezegd lees de Huisregels eens door !

/Mod Laat het modereren nou maar aan ons over. Dit soort wannabe-mod opmerkingen worden niet gewaardeerd.
    DW

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen wie heb je het en hóé bedoel je dat???? :{
    Hier komt vast wéér een slotje op... Pas op!!! als je zo door gaat met zinloze threads maken krijg je een OW (dis al de 4de topic die waarschijnlijk dicht gaat)

8. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    half lifer is te goede beeldresolutie voor xb :p

9. Blubba

Blubba Guest

dit is toch geen huis..!

10. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je rustig op de bank zitten en lees je de Regels eens door !

11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Blubba, dit is de zoveelste loze thread van je die ik dichtgooi. Ik raad je nog één keer met klem aan om de [faq]huisregels[/faq] en de [minifaq]Mini-FAQ[/minifaq] door te lezen, en de [search]zoekfunctie[/search] te gebruiken voordat je een topic opent.

Ik blijf niet aan het sluiten. Probeer eens wat nuttiger te posten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina