Nouw mensen ik kan niet meer op het scherm komen waar je je email kan bekijken dus naardat je hebt ingelogd. En ik heb dus al weer iets van 75 mails verzamelt en die wil ik dus wel ef checken. Beging nouw echt te flippen dus ik vroeg me af of iemand hier me kan helpen?
Waarschijnlijk onderhoud, kon gister en eergister er ook niet op(MSN), me mail doet altijd al vaag... Internet Explorer, zegt genoeg!(Gebruik zelf altijd Mozilla Firefox maarja, dat ding gaat zelf naar I.E.)
Nouw ikke niet en flip echt helemaal al iets van 2 weken En heb al Gmail Maar daar kan ik ook niet op komen
Ach, krijg nooit mail van 2 gig dus... Alleen mailtjes die ik nooit lees van XBW dat er een nieuwe reactie is op een thread... Zoals nu, nu, nu, nu etc.etc.
misschien staan je beveiligings instellingen van IE een beetje hoog. En het kan ook zijn dat de router/firewall deze 'wegen' blokkeert.
Ik heb er ook last van! Giser al heel lang geen msn en als ik me hotmail bekijken (alleen die site) dan slaat ie heel vaak ff vast. Dus ik klik op een mailtje en dan krijg ik blauw scherm en dat blijft dan zo een hele tijd (5min) en ik kan het scherm ook niet netjes afsluiten (dus zonder nu beindigen) en dan na een tijdje kan ik weer ff wat doen, laten we zeggen op verwijderen drukken en dan herhaald het zich alweer. Maar soms heb ik het ook als ik alleen maar ff scroll over een hotmail pagina... Vreemd of niet?
Die mails kan je ook afzetten bij Wijzig opties, in je Gebruiker CP, want zo te zien lees je die vuile spam toch niet