Ehh WTF? Speelde zojuist een live ranking game, ownde zwaar zoals altijd. Ik en iemand anders tegen 2 anderen. 1 van de TEGENSTANDERS quit. Ik en me maat krijgen allebei minpunten omdat de TEGENSTANDER quit. De overige tegenspeler krijgt punten erbij. Als je tegenstander quit en jij dan punten verliest, is dat mijn laatste splinter cell 3 live game. Hoop maar dat het snel verholpen word, dit is namelijk zo slecht..
Dat klopt volgens mij echt niet, daar moet wel ff wat aan gedaan worden ... en anders spelen we gewoon verder met Free games
dit is omdat jij dan alsnog verloren hebt, en de tegenstander in zn eentje heeft gewonnen. Dit is omdat de timer op is.
Burning Passion : We ownde ze zwaar op Club House, hun hebben nog niets gehacked, nog 0 deaths , de tegenstanders had er eentje nog 1 leven en de gene die geleaved is had er 0 .
Wat maakt die ranking nou uit ? Het is tog maar voor de lol. Ik speel meestal op nonranking. dan spelen ook gaste wat minder serieus en kun je vaker wat leukere games verwachten.
als er iemand leave'd dan lijkt het me logisch dat ie 0 levens heeft En ik ben het met HaloTrooper eens, je leeft toch niet voor de ranking? Wat maakt het nou uit of je 400e of 345849857894e van de wereld bent, het gaat erom dat je met vrienden speelt
En? Je betaalt wel 60 euro om ook met ranking te spelen ? Als dat systeem brak is is het toch ook stom? Wil je zeggen dat je in halo 2 alleen maar team training doet? Blaat, niet zo dus.
Wat alleen wel irritant is bij coop, is dat, wanneer je begint, je de stem van de ander eerst door de tv hoort. Dan moet je dat weer in gaan stellen enzo, en dan is het wel weer goed. Maar dat is toch wel jammer eigenlijk, dat het op de een of andere manier niet goed opgeslagen wordt.
jippie, loopt het spel voor de zoveelste keer vast als ik back druk in online play.. Het woord community blijft gehiglight terwijl er geen invite's staan Als je achter iemand loopt slaat hij hem vaak terwijl hij hem moet pakken Goed werk hoor.
vreemd maar dat ligt niet aan het spel, ik heb er gene last van, misschien is de trigger van je controller wat te gevoelig, heb ik ook met mn oude grote even lichtjes aan raken en ik men door mn granaten heen in halo
Als ik back ofzow druk heb ik nooit gehad dat hij bleef hangen, meaby een keer je lens schoonmaken ofzow? Maar ook idd, dat die trainingvideo's blijven haperen. Als dat Community ding blijft knipperen moet je eens bij squad kijken. Meaby dat ze je daar een invite hebben gestuurd om bij zo'n clan te komen. En over dat vast pakken van achter, ik heb dat idd ook wel eens , dan slaat hij terwijl ik er toch ECHT achter sta......... Verder, de RELAXTE GAME OOIT _0/
Nee hoor head (me wooly). Zoals je nu wel weet is het heel anders, andere gadgets, interactivere maps, andere moves (like coop). En anyhow, ze moeten het natuurlijk niet te veel afwijken van pandora tomorrow, halo2 word toch ook niet ineens een stealtgame. En als je daar niet op let, wat vind jij zo hetzelfde, en wat wou je anders dan? greet wooly
Helluw Michiel... Ik moet zeggen dat ik het helaas niet eens kan zijn met de desbetreffende uitspraak die je als antwoord geeft op het connection probleem. Desbetreffend probleem komt alleen voor in het co-op gedeelte en niet in het Vs. gedeelte....lijkt me dus sterk dat door het "server tekort" het Vs. gedeelte wel zonder connectie problemen kan draaien. Na wat ge-experimenteer is gebleken dat als men het level in co-op geladen heeft je in de optie menu de voice detectie op "no" zet en de voice sensitivity op "0" het probleem lang niet zo vaak meer (zelfs helemaal niet meer) voor gaat komen.....denk dus dat Ubisoft hier maar eens moet gaan naar kijken. (tis verder een super spel...alleen moet er nog wat schoonheidsfoutjes eruit gestreken worden....hopelijk dat jullie snel hier een mouw aan kunnen passen... ) B.v.d.
bij Co-Op hapert hij ook echt soms super erg bij enkele levels, zowel me maat en ik hebben dat, heeft niets te maken met lag, dat weet ik zeker.r
Ik heb het altijd! Het maakt niet uit of het druk is of niet, ik heb er gewoon altijd last van. Wat kunnen jullie hier aan doen? Het lijkt mij niet dat het een drukte probleem is, meer een bug probleem wat door jullie test mensen niet goed is getest/opgespoord. Ik vind het echt matig dat jullie hier niet uitgebreid op hebben getest want dit is gewoon iets wat te testen is. Ik betaal grof geld voor een spel en dan verwacht ik, om wat voor reden dan ook, niet dat het spel dergelijke bugs bevat.
ik heb het ook wel, dat als je recht achter iemand loopt dat je hem slaat in plaats van pakt. Ik denk dat dat de lag is van de server, dat wilt dus zeggen dat het het dus alleen gebeurd bij de host..
Ik heb zelf splinter cell 1 helemaal kapot gespeelt, pandora tomorrow heb ik zelf nog nooit gespeeld. Ben wel aan t twijfelen of ik Chaos Theory of Doom III ga kopen deze week. Ligt aan de speelbaarheid op Live, welke game is Live t beste?? Thank you my friends!