Speelt hier ook iemand www.onlinesoccermanager.nl?? Ben er best aan verslaafd en vind het zelf leuker dan hattrick maar dat komt denk ik omdat ik nix aan Hattrick snap. Wat vinden jullie ervan??
Dat spel is echt op school het onderwerp van de dag. Iedereen praat erover, mjah ik speel het zelf niet maar ik merk wel dat het vet populair is bij mij op school, misschien moet ik het ook een keer gaan spelen
ik haat voetbal (oog hoe souw dat nouw komen kut sport) en ehm.. games ervan zijn wel grppg maar alleen maar manegeren is niet egt wat ik er dan van verw8 ik vind pes dan wel rof
Je kunt je gewoon meteen bij een team aanmelden maar aan het begin krijg je meestal wat slechte teams maar later kun je op met AC Milan spelen enal/
niet grappig... :{ ik vind online soccer manager echt wel gaaf, zo elke dag effe wat doen, mooie overwinningen maken, (verliezen ook ) speel nu met mn 2e acount, 1e was verneukt na een echt slechte prestatie in Schotland....
Zoals hierboven al werd gezegd was er al een thread over, ik had niet goed gezocht, my bad -Dan alsnog maar een slotje.