lego starwars

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zed, 2 apr 2005.

1. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    dag mensen, ik heb net de review van lego starwars gelezen op www.gamespy.com (http://pc.gamespy.com/pc/lego-star-wars/600894p1.html), en ik ben helemaal enthiousiast over het spel!, alleen nu zit ik met een probleem, ik heb namelijk alle nederlandse (web)winkels afgezocht, en geen enkele (web)winkel kondigt het aan....
    ik hoop toch wel dat ze überhaupt een pal-versie maken want voor $30 ga ik dit spel zekerste weten halen!

nu mijn vragen:
    wat vinden jullie van lego starwars? en weten een van jullie wel een nederlandse (web)winkel die dit spel aan ziet komen?

Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik houd niet zo van star wars, maar heb wel een winkel gevonden voor je waar je m kan kopen: nlstore heeft m,
    tip ga s naar www.verglijk.nl en typ dan lego in bijn xbox spellen, krijg je bijna alle winkels die m verkopen!

3. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    ok danke, mijn broertje wees me net ook op www.play.com, maare dan dopen we nu deze thread om tot wat men vindt van lego starwars, want ik wil natuurlijk wel zeker weten of ik t wil hebben

4. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt zoiezo ook op de PC uit en als 'ie dus niet naar Pal wordt omgezet kan je hem nog voor de PC kopen

just a suggestion ;)

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hij stond ook al in PU.. lijkt me wel een strak spel.. ik ben niet sown fan van SW, maar als et een goed uit gebalanceerd spel is... wie weet..

screens enniewan??;)

6. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m en ik vind m super vet. Ik ben dan wel ook een een Star Wars freak.

7. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ? waar heb je hem dan vandaan dark shadow? play.com zegt dat hij pas eind april komt ?

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Kopietje ofzo...

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De regels gelden nog steeds, geen gepraat over spellen die vroegtijdig zijn uitgekomen.

10. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm, jammer dat ie nog niet uit is dan...

11. Zed

Zed excuse my french

Leuk Bevonden:
    0
    sorry moderator, maar ik weet de precieze release datum niet dus vandaar... maarja, in ieder geval nu ik het toch tegen een moderator heb, gaan jullie hem ook verkopen in de xbw-store?

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk het niet, dat moet je aan de crew vragen :) ik denk wel gewoon dat ze hem op www.gcshop.nl verkopen.

Ik was btw een beetje onduidelijk ik bedoelde natuurlijk; Niet patsen dat je een spel hebt dat nog niet is uitgekomen. Verder mag je gewoon over het spel praten :)

*Moved naar Xbox Games Forum

Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, ik vind zo ie zo Star Wars wel leuk, Lego dan minder maar gecobineerd is het gewoon dope shit man. *lol* als Lego jedi Lego siths dood hakken met Lego light saber en Lego force krachten. *lol*

14. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me dus echt gaaf! vooral als je de force gebruikt, met lego blokjes! Khad de demo gedownd, maar de domme pc kan het niet spelen... :confused:

15. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw ik heb de demo wel gespeeld en is wel een aanrader alleen geef mij maar gewoon Halo 2 PC als die uit komt

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Keek eens op de xboxworld.nl -> ken je die site? Daar stond er "Lego Star Wars" in het rood, omdat het de release dag was ;) 2 April kwam hij uit.

Ik wil hem ook graag hebben. Als ik hem op Xbazaar, of ergens in een winkel (niet internet) voor weinig geld kan krijgen, koop ik hem meteen! Ik heb de demo gespeeld, en, ook al was die niet vet, hij was dan ook op PC, ik haat PC-gamen (op RTS na).

Als iemand screens wil, ga dan gwn naar www.ign.com -> zoek naar lego star wars en kijk de screens, en download liefst de trailer of de video review, want de screens zijn echt niets vergelijken met de beelden.

17. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    is ie al uit?

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
    Ik heb een demo gespeeld. Die was wel geinig.
    Roger,Roger robotjes force pushen en dan zie je al die lego blokjes uitelkaar vallen :).

19. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Die super de boer demo zkr, maar waar kan je hem kopen dan?

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit spel is echt vet. Ik heb vanmidag bij bart smit gespeeld. Ook vet met zn 2e. Alleen jammer van de camerastand. Die is niet echt fijn.

Deel Deze Pagina