ik heb in het laatste level van de campain map foundation unlocked... maar ik heb gehoord dat je nog 2 maps kan unlocken. marathon en conclusion geloof ik. is dit waar ? en zo ja... hoe unlock ik deze maps ? MvG Oldsk00l
Voor Jeroen Kroes en tha Bomb: Misschien maak ik mezelf niet duidelijk...nog maals: Dat is de enige map die je kunt unlocken! Als ik iets niet zeker wist, dan zeg ik 't niet alsof 't een feit is.
haha, de baas aan het woord. dan kun je net zo goed de thread gelijk sluiten ander moet je dit een paar keer herhalen
Er is maar een extra levels, mensen die minder legale dingen doen (zeg maar gewoon illegaal) hebben gekeken wat er allemaal op die disc van halo2 aan maps staat en dat is niet meer dan alle normale maps + foundation.
Ik heb Halo 2 nu twee keer uitgespeeld, maar Foundation heb ik nog steeds niet... Niet dat ik er echt mee zit, maar ik krijg hem gewoon niet. Tis niet zo heel erg want speel het toch nooit meer.
online spelen dan krijg je m volgens vanzelf k vind het tog een 'slegte' map (om t maar ff netjes te zeggen)
je kan hem unlocken door coop het level te spelen met die gekke scarab (dat die neger erin zit (niet racistisch bedoeld)) en dan moet je medespeler al die trucjes doen met zn banshee... tenminste zo is ie bij mij geunlocked maar als je inlogd op live wordt hij automatisch geunlocked.... enne ja dat was het wel
ik heb dat ook geprobeerd in coop met alle truckjes (3 truckjes), maar niet unlockt moet het op een bepaald niveau? hard, legendary?
nee het enige wat je moet doen is een nieuw profiel aanmaken en dan die truukjes doen(met dat nieuwe poppetje) en het level uitspelen en dan heb je via dat poppetje toegang tot het level
Nee..Er is nog een map!!die heb ik vandaag gespeeld!!! Alleen de host moet eem gemode xbox hebben.. maar daar mogen we niet over praten.. en de map staat op de cdrom van halo 2. hij heeft geen naam en als je begint liggen alle wapens klaar.*)
hebben jullie het allebei geprobeerd? volgends mij kan eht gewoon op het makkelijkste niveau hoor.. mm dat is vaag bij mij lukte het namelijk wel! Ik zou het gewoon nog een keer proberen en dan allebei.. ehb je wle de goede map gekozen? mocht het nog niet lukken dan moet je ff zoeken want ik heb het op xbw gelezen een keer d8 ik dus.. dan moet jjij het ook kunnen vinden suc6 iig ermee