Tekken 4, wat een drama

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Okami69, 10 okt 2002.

1. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Per ongeluk toch gekocht, ondanks dat ik vreselijk teleurgesteld was in TTT.

WAT EEN TREURIG SPEL ZEG !!!!

godallejezus wat zonde van m'n geld. sloom, slomer, sloomst, kutkleine poppetjes, omgevingen die schreeuwen om een make over. sheeesssss wat een zeperd. en gameplay? ho maar!

DOA3 blijft m'n # 1 en grappig genoeg DOA2 op PS2.

Uiteraard totdat SC2 uitkomt op Xbox

(Kweenie of een thread als deze mag, maar ik moest effuh mn frustraties kwijt over 70 Euro naar de klote)

2. Marnixio

Marnixio World Of Warcraft

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een kut spel lelijk, en weinig boeiends, je kan maar een paar vantjes en 1 level halen]:- :r :r :r :r :r :r :r

3. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het toch nog ruilen als hij echt zo slecht is ?

4. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    MMM kweenie mij lijkt doa ok leuker:cool:

5. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook een tijdje gespeeld, echt triest, ziet er niet uit en komt niet eens inde buurt van DOA3.

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Wie koopt er dan ook Tekken :confused:

De 1e was goed, de 2e beter, maar daarna werd het een uitgemolken koe.
    Begint nu net zo triest te worden als Street fighter (Iemand die weet hoeveel Stree fighters er gemaakt zijn??) en Mortal kombat (erhm ff denken nummertje 1,2,3,4 en nog wat vage delen met subtitel)

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    K vindt tekken4 wel leuk, gewoon dat tactisch vechten is wel lache.. maar k vindt het niet te vergelijken met DOA3 ofzo, tis gewoon een heel ander soort beatemup game...

Eerst vond k heel tekken klote, door de traagheid maar nu begin ik het iets te waarderen...
    Snelle games trekken me toch iets meer

8. USA2003

USA2003 TeNShinHaN

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken 4 is best cool ...

9. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    hahhaha zielig voor je.... waarschijnlijk kan je het niet of je speelt met de verkeerde poppetjes... ik vind het spel even leuk als DOA3 maar aangezien ik doa3 even lang als m'n xbox heb speel ik nu toch meer tekken4.... en T4 is bij media markt maar 60euro hoor... :D hahah.... probeer het maar een keer goed te spelen... dus niet button bashen maar probeer eens die combos te doen..... bij dead or alive is het niet zo moeilijk een goeie combo te plaatsen... daar heb je 1 sla en 1 schop knop en de richtingen... maar bij tekken heb je 2 sla en 2 schop knoppen.... dat betekend dus 2 keer zo lastig om een goeie combo neer te zetten.... ik doet met steve fox zo een 20hit combo.... dat zie ik de meeste mensen mij nog niet na doen... hahaha.... tekken is gewoon vet stoer... maar je moet het kunnen spelen... dead or alive kan iedereen spelen.... een beginner kan van iemand winnen die dat spel al een weekje of 2 thuis heeft staan... natuurlijk niet van een prof zoals ik maar toch... bij tekken word dat gewoon veel lastiger tenzij je zo'n kutcharacter als christie/eddie kiest....

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Re: Re: Tekken 4, wat een drama

Christie/Eddie suxx inderdaad,

Maar wat jermain schrijft klopt echt.. geef tekken een kans hij wordt pas echt leuk als je de techniek doorhebt, dus op het juiste moment blokken om er vervolgens een vette combo tegenaan te geven... en als de ander probeert te blokken snel een grabmove uitvoeren.. KIng :D

(k heb zelf geen PS2 maar speel veel bij een kameraad en hij bij mij op de box :D)

11. Ze hadden eerst gezegd Tekken 4 Beat DOA3 en dat DOA4 Tekken 4 beat.Ik vind dat DOA3 nu al Tekken 4 BEAT!!! EN DIK!:9
    Moet je na gaan als DOA4 uit is:9 :9 :9

12. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar op de PS2 heb je wel weer VF4, die is toch heel goed?

13. -=equalizer=-

-=equalizer=- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k heb tekken 4 vorige week gespeeld en ik vond er ook niets aan !

DOA 3 is nog steeds de beste.

14. Xbox rullez

Xbox rullez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 was ook mijn eerste spel op de xbox :D

15. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    ik von tekken 2 de beste beat em up eigelijk, ik weet ook niet precies waarom, ik heb niks met DAO of mortal kombat

16. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Stiekum is deel 2 van de Tekken serie ook de beste eigenlijk.

17. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken (4) een kans geven?? LOL, ik speel al Tekken sinds deel 1 en vind ook deel 2 veruit de beste, daarna is het berg afwaarts gegaan. Na de enorm positieve geluiden ben ik er toch weer voor gegaan. Ik zal hem ook niet ruilen, aangezien ik een collector ben en alle delen heb op zowel PSOne als PS2. VF heb ik ook alle delen, zowel op saturn, dreamcast als PS2. DOA ook, ofwel een fighting game fanaat.

Sorry, maar Tekken is gewoon passé.

18. thaking

thaking Ik ben geband

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind alle 4 gewoon bagger:D maar de Manga series ownen zo hard dan andere MAnga animé!

19. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Tekken + playstation controller = beste beat em up game die er is. geen gare special effects als in doa en andere rip of games.

Ik weet niet hoe tekken 4 is maar tekken 3 roeleerd keihard. En is een van me favo games.

Te jammer dat ik die ps2 ooit es weggedaan hebt.

20. Okami69

Okami69 Redshift freak

Leuk Bevonden:
    0
    Special effects??? Mmmmm volgens mij is juist Tekken het spel dat geen impact van klappen laat zien maar een soort van knetterende energie. En dat om te voorkomen dat je ziet dat de PlayStation een nog al slechte collision detection heeft. Auto's die door vangrails of bergen rijden klinkt vast bekend en ook Tekken heeft daar altijd last van gehad. Maar door een mooie explosie over de handen en voeten te tekenen bij impact zie je dat niet meer. Daarom vond ik VF altijd al beter dan Tekken, daar grijp je iemand en je ziet gewoon de handen. En zoals je weet is DOA gebaseerd op de VF-engine, maar heeft meer snelheid en een beter countersysteem, vandaar dat DOA roeleert en niet Tekken.

Deel Deze Pagina