Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand tips om veel gold binnen te halen? Ik heb namelijk het idee dat ik geen reet aan goud verzameld heb. Kan na een missie 1 dingetje kopen en dan houd het alweer op...

    (I'm a KuF n00b! :D )
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    er zo ie zo voor zorgen dat al je units het overleven. als een unit geheel uitgeschakeld is krijg je hier geen EXP en gold meer van. en in het begin verdie nje gewoon weinig.

    Mijn vraag: Hoe versla ik die Enclobassa in het level dat het leger zich moet terugtrekken naar Jungsburg
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet proberen zo snel mogelijk bij het gemarkeerde gebied te komen. Als het even kan probeer de gevechten te ontlopen maar als je toch moet knokken probeer dan zo snel mogelijk de leider van de Encablossa te vinden en die te verslaan. Dus gewoon rennen en wild om je heen meppen tot dat je zo'n mormel met een healthbalkje tegen komt en dan los gaan.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, maar als je gewoon recht uit door rent dan word je dik gepakt door die monsters. ze sluiten je in.
    En langs links of rechts is geen optie. daar wemelt het van Encablossa.
     
  5. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Het makkelijkste om goud binnen te halen is om veel vijanden neer te halen volgens mij. Of je spaart je geld op.
    @ !Willem_Fable!: het is heel makkelijk, neem maar één leger mee, loop in open formation en voila je bent er binnen no time. Mischien moet je vijanden voor je even eenleuke spell als Blizzard toewijzen.;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 apr 2005
  6. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ik die missie herinner, je moet van Noord naar Zuid rennen en ze komen van alle kanten... Het beste kan je 2 calvaries nemen die voorop laten gaan om zo veel mogelijk units achter je aan te krijgen. En dan met je general de beste weg kiezen met de minste vijanden.

    Als het goed is heb je ook nog aerial support? Die altijd je general blijven helpen, das de enige unit die levend naar de andere kant hoeft te komen.

    Ik heb die missie zo goed als 0 EXP gehaald omdat ik geen zin had om tegen al die Encablossa te vechten. Ik geloof dat je het ook niet redt als je blijft staan en vechten.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ik ben er al voorbij en als jij 0 EXP kreeg was je morsdood...

    je kreeg daar 30.000 EXP als je het overleefde.
     
  8. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een missie niet halen als je dood bent, bij wijze van spreken...........
     
  9. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, mijn game freezes bij Kendal missie 4 (Woodenshade met de sapper) :mad: .

    Ben nu gedwongen om met Reignier te beginnen en de 1ste missie glansrijk doorstaan :). Ik heb begrepen dat Leinhart niets voorstelt als officer. Is het wellicht mogelijk en verstandig om hem door een mercenary te vervangen? Liefst natuurlijk eentje die magic kan gebruiken gedurende een gevecht :9 . Iemand die mij tips hierover kan geven?

    Edit: in welke Ogre troepen kan ik het best investeren? 'k Heb tot nu toe alleen maar ervaring in het spelen asl Humans en de Elves.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2005
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh?

    Ik ben lekker al klaar bij Kendal en zit bij de vijfde missie van Regnier? 8) :+ }:] :D O-) :cool:
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Waarom een spoiler met zoveel smilies?
    @ Temptation: je moet Urrukubar vervangen door een high elf. Urrukubar heeft een aanval van niks een de high elfs hebben aanvallen als arrow rain (ofzo) waardoor de aanval van Leinhart en die van een high elf samen gebruikt nog effectiever worden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2005
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, en je kan Urrukubar dan meteen Heavy Infantry geven en als je hem Taming en Riding geeft (die twee dacht ik) kan je meteen Swamp Mammouth en Scorpions etc. Je kan Leinhart ook vervangen en dat heeft hij met een paar up-grades meteen Ghouls. Scheelt je heel wat EXP.
     
  13. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Urukubarr ook maar vervangen. Wel zo gemakkelijk omdat hij inderdaad met het aanleren van de juiste skills ook nog kan dienen als Scorpion en/of Swamp Mammoth.

    Na missie 2 (Colonock) ben ik nu een beetje in de war welke missie ik als eerste moet doen :confused:

    - Wictow (eerst terug naar Aren)
    - Raven Meadow (via Colonock)

    Kan je elke missie doen nadat je de een gedaan hebt (om zo EXP te verdienen) of skip je dan een missie?
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Het beste kun je de gene doen die naar de Holy Ground gaat. Dat is een soort submissie en kun je exp en gold verdienen.
     
  15. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij dat wat, Ghouls? Ik heb 1x Ghouls ingezet en ik vond dat maar niks: weinig kills, en ik kon volgens mij maar 1x een self-destructive Ghoul op een vijand afsturen (of ik doe iets verkeerd). Hoe kan je dan meerdere keren zulke Ghouls op vijanden afsturen?
     
  16. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej ik heb even een vraagje voor iedereen die xbox live heeft en kingdom under fire. Hoe zouden jullie het vinden om op een bepaalde dag met zn allen op live te gaan om kingdom under fire te spelen? Ik vind dit een goed idee aangezien er bijna nooit iemand online is om tegen te spelen. Nou ja, PM me maar of zet het hier neer als je het een leuk idee lijkt.
     
  17. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je voldoende points hebben in die meter onder in je scherm, die SP meter. *)

    sorry voor het niet editten!! op mn vorige reactie.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand hoe ik snel die Encablossa dood krijg met Regnier in de missie dat je Dragon Tombs moet zoeken in de sneeuw binnen ''The Curtain of the Encablossa.''
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Ten alle tijden maakt niet uit welke missie, komen er oneindig veen Ecnclablossa. Mijn advies: blijf met Reignier staan, laat je healen door dark elves en laat je orc riders (1 groep) de tombe's zoeken, Let op; ze zijn echt overal dus laat je riders elk hoekje en gaatje afzoeken.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    oké. maar ik heb nog een beter idee. denk ik...
    als ik nou Darks Cavalary en Orc Riders heb kan ik ze allebei laten zoeken. en als ik Trea of healing nodig heb laat ik ff de Darks komen. ik ga probere
     

Deel Deze Pagina