[Halo 2] Nederlandse kampioenschappen - Halve finales

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Mirik, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vecht dit soort BS maar buiten XBW uit.

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Haha :)

3. Caps13

Caps13 Guest

ja prima. Maar hij begint nou toch weer. Hij naait mij weer.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Tweede keer: Vecht dit soort ruzies buiten XBW.nl uit.

5. PoX^

PoX^ Guest

/Mod Graveheart

Tot over een maand ofzo.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 apr 2005
  6. hemster

hemster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie zitten er nu dan in de finale?

7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het toernooi in nederland is al afgelopen, tuur heeft gewonnen.
    En ik mag hopen dat hij nu weer halo2 gaat inspelen om [waar dan ook] in europa te winnen.

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Bwaha, ik wou net gaan zeggen. Als er een zwak team is binnen onze clan is dat em wel. Bovendien is die game al weer enorm oud en niet echt representatief (meer).

9. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Mwah ik wou er eigenlijk niks meer van zeggen, maar de game die tigerstyle liet zien is ook al weer redelijk oud, omdat ik nu nooit meer met Loc warchild speel. Ojah tigerstyle ik PM je wel ff.
    (trouwens tijdens de game die je laat zien tigerstyle zie je toch dat ik als enigste positief sta dus wat wil je daar nou mee laten zien?)
    ennuh check dit, was dat potje erna:
    http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=101927969&player=LoC ReAl 1

King tuur hopelijk win je ook de europese kampioenschappen:)

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  10. Destroy

Destroy Guest

Gister hadden jullie fucking veel geluk man tiger met die clanwar echt ik arm die bom en hij is vol en opeens komt er een maloot met een banshee + rocket launcher die mij kapot schiet :'-(

11. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Van harte gefeliciteerd Tuur! _O_ uiteraard wil ik alle mensen feliciteren die het net niet gehaald hebben... ik doe het jullie niet na ;)

En voor de gene die zeggen dat Tuur arrogant is... die hebben blijkbaar nog nooit met hem gesproken. Ik heb veel met Tuur gespeeld (vooral aan het begin van Live) en het is één van de meest attente spelers die ik ben tegengekomen.

Nogmaals gefeliciteerd!

12. Destroy

Destroy Guest

Hannes is pas arrogant :mad:

13. Caps13

Caps13 Guest

jah dat snap een aap ook nog. Hij doet naar iemand belangrijks (zoals een moderator or something) wel aardig jah. Maar als jij weg bent zeg hij: goh man, wat was dat een klootzak.

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar ben jij flink teleurgesteld in de mensheid, maar jou beeld van de wereld is niet direct de heersende... gelukkig ;)

Ik "ken" Tuur al lang voor dat ik mod werd en heb heeeel veel uur met hem op Live doorgebracht (vooral tijdens MotoGP) en heb hem ook persoonlijk ontmoet waarbij ik hem nog nooit heb betrapt op het 'bad mouthing' van iemand die er niet was.

Ach ja, ieder zijn eigen waarheid zullen we maar zeggen _0/

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  15. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p "trots"... je hebt tuur ontmoet :eek:. Mag ik je handtekening jerhui :D.
    Mar tuur is zo wel hoor :p, die scheld je helemaal kapot als je even weg draaid :p. Ik heb hem wel door, altijd kei aardig... maar als ik even weg loop... VIEZE LELIJKE ROTTE..... achjah, ik denk dat hij het zielig voor me vind als hij het recht in mijn gezicht zegt :eek:.

16. Caps13

Caps13 Guest

hier dat is het tweede bewijs nou jij weer

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een stelletje kinderachtige mensen hier zeg...

Net alsof 't uitmaakt wie er beter is in een spelletje, alsof 't een kwestie van leven of dood is. Zielig gewoon! Doe gewoon lekker relaxed en gun iedereen de winst, loop elkaar niet af te bekken.

18. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mirik wat was je echte gamertag nou zou ik die mogen. Ik ben Masterspy NL

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je goed bent mag je toch wel een beetje arrogant zijn of niet?

Toch is het wel jammer dat er maar 1 game gespeeld word. Soms ben je gewoon even niet echt goed of spelen de zenuwen een grote rol. Ik ben lvl18 in TS en dan had ik laatst 18-1 tegen lvl20-21 op Ivory Tower. In de volgende ronde spelen we tegen gasten van lvl14-16 en dan haal ik een negative score. De ene ronde speel je goed de andere slecht. Ook heeft iedereen een map die hij graag speelt....

20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Onder grote druk kalm blijven kan Tuur blijkbaar erg goed. Ondanks wat iedereen hier loopt te roepen over z'n arrogantie, de resultaten spreken voor zich en maken arrogant zijn overbodig. Ik vind het te gek dat iemand zo goed kan zijn in zoveel verschillende games. En voor iedereen die het niet kan hebben dat er iemand anders gewoon beter is: " Jaloezie is en blijft een bitch."

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina