Painkiller ( xb)

Discussie in 'Algemeen' gestart door A-S-C-A-R-I, 3 apr 2005.

  1. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    over een paar weekjes komt :painkiller battle out of hell uit op de Xbox ,wat verw8en jullie van dit spel?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    woow _O_ eindelijk ik dacht hij komt nooit uit
    waneer is prechies de datum
     
  3. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    29 april om precies te zijn.
     
  4. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    siet er niet erg mooi uit:confused: maar boeie counterstrike is owk niet mooi maar is wel rof:p ik denk wel dat ik hem ga halen.. net zoals stalker!:D
     
  5. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er cker mooit uit, maare komt stalker ook op de x-box??
     
  6. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat hij tegelijk met doom 3 uitkomt...
    Als je soms hordens van vijanden met de vaagste wapens moet afknallen dan doe je dat wel met Painkiller :p Serieus Sam Style :D
    Maar tog kies ik voor doom 3 omdat hij die co-op functie heeft :cool:

    Stalker komt alleen op de pc...
     
  7. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Word ook eens tijd dat dit spel moet komen.... maar ik ga Doom III liever kopen.
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, ik denk dat ik toch voor Doom III ga, of hij moet natuurlijk snel worden afgeprijst.
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Doom 3 komt de 8e. Er is nog geen solide datum voor Painkiller..
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Doom 3 is 100 maal vetter _0_
     
  11. A-S-C-A-R-I

    A-S-C-A-R-I Guest

    WAAROM HEBBEN JULLIE HET OVER DOOM!!! dit is een painkiller topic k vraag alleen maarh wat jullie van de game verwachten!!


    ( srry dat k zo opvliegerig ben)
     
  12. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    :+ ...

    OK ok ok.;) ma serious sam vond ik vet met verstand op 0 iedereen knallen.
    maar omdat painkiller en doom snel achter elkaar uitkomen gaat mijn keuze uit naar doom:)
    ma als ik 30 euri is ofzo haal ik um wel als tussendoortje :9
     
  13. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Painkiller een doom kun je wle met elkaar vergelijken allebij hersenloos knallen.
    Op XBW staat dat ie op 29 April komt..
     
  14. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    IK ZIT ER AL MAANDEN OP TE W88!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    trouwens het is niet battle out of hell want dat is de uitbreiding van de pc versie.

    de ontwikkelaar heeft wel beloofd er meer wapens en levels in de x-box versie te maken als op de orginele pc versie.


    ik moet wel afw88 of het op de x-box ook zo mooi zal uitvallen als op de pc. het zou sonde zijn als de ontwikkelaar er een beetje met de pet mee heeft gegooid omdat ze eerst hadden beloofd een x-box versie te maken en achteraf spijt van hebben gekregen en nu snel een game inelkaar hebben gezet. ik ga em wel halen inieder geval!
     
  15. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een leuke Game. Is dit een Mix tussen Fantasie en Shooter ofzo ?
     
  16. MRpainkiller

    MRpainkiller Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    painkiller gaat over een man die sterft en beland in een wereld tussen hemel en hel. de levels hebben alles te maken met onze samenleving, D.W.Z dat iedere plaats die onze maatschappij heeft ook wordt afgebeeld in de levels maar dan op een zeer creepy zombie style. als je painkiller speelt kom je erachter hoe zieke fantasie de makers hadden. je hebt bijv. een wapen dat houten palen kan afschieten. een ander wapen heeft ronddraaiende messen waarmee je tegenstanders kunt verpulveren. je kan die messen ook afschieten zodat je een draaiende ster hebt en die insnijd in vijanden. verder kom je allemaal rare symbolen en tekens in het spel tegen waarvan je denkt:heeft dit uberhaupt wel iets met de dood te maken? maar dat soort dingen die werken wel zeer goed mee aan de sfeer. tijdens het spelen hoor je ook denderende rockmuziek waarvan je lekker veel adrenaline krijgt en zin hebt om lekker te moorden. de makers hebben nog een kunstwerkje in het spel gezet: als je genoeg punten hebt gescoord dan wordt alles wit, stopt de muziek en dan kan je de wereld zien als een demoon en dan ben je heel ff onoverwinnelijk. dit is een ware graphic kunstwerk. painkiller is geen game waarbij je zeer slimme tegenstanders hebt of dat je heel erg strategies moet denken. in painkiller komen soms wel 50 vijanden op je afrennen die je met je wapens allemaal moet zien uit te moorden. vijanden reageren altijd anders als ze worden geslacht dus blijft het ook heel erg lang leuk. je kan bijv. met je stakenschieter een vijand door zn arm schieten zodat ie aan een muur vast blijft zitten en daarna kan je hem in stukken snijden, electrocuteren, cremeren, uit elkaar laten spatten of totaal verminken. zeer zieke dingen die met veel bloed op je scherm te zien zijn.
     
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Cool, komt ie toch nog. Moet hem hebben. I love this shit.
     
  18. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hier iemand iets vertellen over de online mogelijkheden of zijn die er niet?
     
  19. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    rlx dat die nou komt 8)
    maja heeft iemand nog serious sam ligge voor een mooi prijsje? *)
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben ook wel benieuwd of er Live Mogelijkheden zijn. :) Maar is dit nou een Mix tussen Shooter en Fantasie ?
     

Deel Deze Pagina