Splintercell 3: Chaos Theory Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Berrie, 31 mrt 2005.

1. BosmaniaK

BosmaniaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo, ik zit ergens vast..als iemand me kan helpen zou dat erg mooi zijn.

ik zit in de Battery-level. ik moet door een soort gang waar ik eerst de raket doorheen gestuurd heb. de guard die ik ondervraagd heb zei dat ik er wel door kon komen met een beetje acrobatische moves, maar het is me na een half uur nog steeds nie gelukt.

2. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bosmaniak (spoiler level "Battery")
    Da's inderdaad een beetje lastig. Op die vrachtwagen (waar die raket was) gaan staan, daar heb je van die halfronde klemmen erop zitten. Wanneer je daar springt, blijf je een beetje op die dingen hangen. Dan nog een keer springen en je hangt aan de rails.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Mensen kan iemand ff duidelijk uitleggen hoe je die kluis opend bij bank????

4. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    door een van die pc's te hacken.

5. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    om de kluis zelf te openen moet je een pakje halen uit die starage boxes. die zijn de gang rechts voor je naar beneden gaat om de bij de kluis te komen.
    en voor je de kluis verlaat wanneer je alles hebt pas dan op voor de laser aan bij de deur van de kluis

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Die shotgun zit erbij als je reddings recommadation hebt gekozen, je pakt het wapen voor je neus, schiet met een airfoil de bewaker voor zn kop, dan tap op wit dan zet sam de shotgun er op, dan loop je naar de andere kant van het bord, wacht tot de ding vlak boven je is ( iig zo dicht bij mogelijk) en dan schieten :D ( dan radar hacken, glijden, bom onklaarmaken, en de lampjes uit)

7. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal niet gezien, ook helemaal op de mooie jam-manier gedaan :D
    Heb nu 6 levels op expert 100 % gehaald 8)

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat heb je mooi gedaan, want ik haal gemiddelt niet meer dan 45 % (Op mijn manier van spelen)

9. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een hoge missierating moet je ervoor zorgen dat:

- je geen alarm af laat gaan;
    - je niemand koud maakt;
    - er geen lichamen gevonden worden;
    - je alle mission objectives (primary, secondary en opportunities) haalt.

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    final rating stond ik de eerste keer op 74% :/

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ik een missie gehaald, ikke helemaal trots, maar altijd heb ik maar 58% (ik vermoord gewoon te veel mensen). Maar op deze manier wordt de game wel mooi verlengd, want ik ga zeker nog is proberen om hoger te halen :)

12. fat_joe

fat_joe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo ik zit vast in het vierde level.. het lukt me namelijk niet om dvorak aan de gang te krijgen :mad: kan iemand me misschien ff de goeie volgorde vertellen ofzo?

13. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ff met die gast praten dan helpt hij wel mee... Dan zet je die machine aan... En dan loop je volgens maar naar de linker kant van de machine en als dan zo'n ding overrhit raakt wordt hij groen en dan klik je switch object en dan wacht je op de volgende... Net zolang tot je klaar bent... Die oude man doet dan als het goed is de andere kant van de machine...

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor. Maar kan iemand mij de 3 exacte plekken geven waar in het derde level die schakelaars zitten om die kluis te openen? Ik kan er maar 2 vinden.

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap nog steeds niks van dat slot. Ik kan er ook maar 2 vinden. Die gozer zegt dat ik zon mannetjes shit op 1 zon ding moet plaatsen en de vroutjes op die andere.
    Dan vraagt dat ik moet Picklocken. Maar als ik de eerste heb gedaan en ik probeer die andere te zoeken dan reageert i niet meer en knipert dat lampje rood. en shiet daarna weer terug naar de eerste :confused:

Laat maar al gelukt *)

Laatst bewerkt: 4 apr 2005
  16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dat zijn toch die kleine switches, een paar vierkante cm groot?

1) Bovenin voorbij die kamer met het glazen hok
    2) Beneden in, in een kamertje links van het bewakingshok (en de gang waar je naar beneden gaat)
    3 ) ? -> weet ik ff niet meer.

@ Halotrooper: Je moet pas gaan locken als alle lampjes groen zijn. Dan weer wachten tot ze groen zijn, dan weer locken, ...

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hè ik zit nu in missie Displace, en ik ben net met een touwtje in een ruimte gekomen (via die schietbaan) Maar ik zou niet weten waar ik heen moet gaan nu ... Er is hier alleen van dat glas dat je dicht kan doen.

18. *GPB*

*GPB* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet bij dat apparaat wat er staat je algoritems (die je ergens eerder hebt gevonden) invoeren, er komt dan een pc te voorschijn die je kan gebruiken...

19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, kan het dan niet die ene deur zijn waar dat slot van kapot is? Waar je al die vonkjes eraf ziet komen? En zo ja, hoe kom je daarbinnen?

20. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    :)
    Laat het me even weten als je Bath house op 100% hebt gehaald. Ik heb 'm net voor de 3e keer proberen te doen, en naar mijn mening echt PERFECT gespeeld. Elke keer als een guard zei "I think I see something moving over there" e.d. heb ik opnieuw opgestart. Voor de rest ben ik helemaal nergens gezien of beschoten, of zijn guards naar me aan het zoeken gegaan.

(Even verder in een spoiler voor mensen die Bath house nog niet hebben afgerond)
    Na de vergadering van Shetland terug door de schacht, en via het kleine schachtje achterlangs de ruggen van die 2vs2 gasten die naar elkaar aan het schieten zijn, zonder dat ze me (volgens mij) zagen. Soms kreeg ik wat kogels naar me toe, wanneer dat gebeurde heb ik herstart.

Daarna zijn er 3 aan het wachten in de douche. Ik doe de lamp uit met m'n pistol, en schiet de eerste buiten bewustzijn. De tweede merkt op dat er iemand bewusteloos is, loopt er naartoe, en ook die schiet ik bewusteloos. Zelfde met de 3e (zonder dat ze mij hebben opgemerkt, die laatste zei alleen "There's something wrong here" en toen *ploep* ).

Daarna dat deel met die bommen, de eerste bewusteloos met een airfoil round, lichaam verstopt in 't donker beneden, tweede loopt rustig langs gevolgd door de 3e, beiden onafhankelijk van elkaar ongezien bewusteloos geschoten, en hun lichamen verstopt. 3e bom ontmanteld en direct nadat de bewaker de deur open heeft gedaan een sticky shocker in z'n reet, ook weer verstopt. 0 Bodies found, 8 in totaal bewusteloos gemaakt, maar toch 3 keer ontdekt als intruder (wat naar mijn mening PERTINENT niet het geval is, want elke kamer heb ik 10 keer gedaan zodat ik er hoogstens met een "That damn lamp" o.i.d. vanaf kwam.

Vage shit :mad:

Deel Deze Pagina