Na de vergadering van Shetland terug door de schacht, en via het kleine schachtje achterlangs de ruggen van die 2vs2 gasten die naar elkaar aan het schieten zijn, zonder dat ze me (volgens mij) zagen. Soms kreeg ik wat kogels naar me toe, wanneer dat gebeurde heb ik herstart.
Daarna zijn er 3 aan het wachten in de douche. Ik doe de lamp uit met m'n pistol, en schiet de eerste buiten bewustzijn. De tweede merkt op dat er iemand bewusteloos is, loopt er naartoe, en ook die schiet ik bewusteloos. Zelfde met de 3e (zonder dat ze mij hebben opgemerkt, die laatste zei alleen "There's something wrong here" en toen *ploep* ).
Daarna dat deel met die bommen, de eerste bewusteloos met een airfoil round, lichaam verstopt in 't donker beneden, tweede loopt rustig langs gevolgd door de 3e, beiden onafhankelijk van elkaar ongezien bewusteloos geschoten, en hun lichamen verstopt. 3e bom ontmanteld en direct nadat de bewaker de deur open heeft gedaan een sticky shocker in z'n reet, ook weer verstopt. 0 Bodies found, 8 in totaal bewusteloos gemaakt, maar toch 3 keer ontdekt als intruder (wat naar mijn mening PERTINENT niet het geval is, want elke kamer heb ik 10 keer gedaan zodat ik er hoogstens met een "That damn lamp" o.i.d. vanaf kwam.
Vage shit