nou, ik zag laats op de site van vobis een kaart die je moest invullen om lid te worden van de vobis x-clusive club als je dit doet krijg je ook een xbox pasje, vondt het wel grappig dus heb ik het uitgeprint en opgestuurd. alles staat erop wat je moet doen waar je het naartoe moet sturen dus.
Hmm ja staat ook op die pagina van vobis.nl, vreemde zooi, staat helemaal nergens wat dat nou allemaal inhoud, dat lidmaatschap
ja, ik heb toch maar gewoon gedaan. ik weet niet of dit klopt maar ik heb gehoord dat je met dat pasje 10% korting krijgt. weet niet zeker
of het is n soort van marktonderzoek van MS/Vobis hmm, je hoeft niet eens je Xbox bij hun gekocht te hebben?
10% korting op Software is erg aantrekkelijk, heb hem maar even ingevuld en opgestuurd en we zien wel wat je met dat pasje kan doen toch
waarom moet je eigenlijk je mobiele nummer erbij zetten? willen ze die pas via SMS sturen ofzo Vind ud allemaal een beetje vaag hoor hehe
je kan ook gewoon bij free record shop een coca cola card gratis aanvragen. heb je ook 10% korting op alle games + cd's.
Ik heb die coca cola card op school gekregen, ik heb er nu 2 of 3 ofzo Waar staat dat dan dat je korting kan krijgen op cd's enzo met die kaart?
Yep. Ik ben gister lid geworden van die cocacolacard(cocacolacard.nl), op cd's, dvd's en games 10 procent korting, altijd. Goeie shit En wat ze d'r aan hebben, is simpel, mensen gaan hun spullen daar halen voor die korting. Winst wordt nog ruim gemaakt. Wel tof als iemand, als die wat meer info heeft wat xdoosvobiscard is, dat ff post.