Alien Hominid

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 4 apr 2005.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste versie van Alien Hominid was een Flash webgame die negen miljoen keren gespeeld werd op Newgrounds.com. Het spel lanceerde vorig jaar met groot succes op de Gamecube en daarom kon een Xboxversie natuurlijk niet achterblijven. De fans van retro-achtige 2D arcadeshooters zullen in hun nopjes zijn want Alien Hominid is namelijk een snelle shooter precies in die stijl. Je speel een buitenaards wezen die neergeschoten is boven de wateren van de aarde. Hij red zichzelf door uit het brandende wrak te springen maar moet zijn weg terug vinden naar zijn schip voor reparaties.

In het spel zul je de verschillende wapens op kunnen waarderen om de 16 levels tegemoet te gaan en de levelbazen te verslaan. De handgetekende graphics van de getalenteerde Dan Paladin zien er leuk uit en geven het spel zijn eigen sfeer. Ook zal het spel met zijn tweeën coöperatief gespeeld kunnen worden.

- Content Download
    - Coöperatieve Multiplayer
    - Online Scoreboards

Verwachte release: 27 Mei

2. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    En hier moet men voor gaan betalen ?? Ik in ieder geval niet, het ziet er ook niet uitdagend uit vind ik (en ja op zn tijd vind ik een 2d-shooter nog best leuk)

3. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik geef hier geen geld uit als ik t online als stom spelletje kan spel. wat denk je nou:p

4. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit spel wordt zo vet. contra (probotector) tijden herleven

5. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, lijkt me niet zo heel gaaf, kspeel 'm liever gewoon online via newgrounds.com of kan dat niet meer??

6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem echt niet halen. Denk zelf ook niet dat hij het Geld waard gaat worden. Dit zou ook eerder een NGC-Game moeten worden.

7. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals feodor zegt ze kunnen hem beter voor NGC maken

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Ik bedoel kijk eens naar de Graphs. Een Xbox kan wel wat beters krijgen. :D

9. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hij is ook uitgekomen voor NGC
    maar het is niet zo'n lieve game als je denkt ;)

de screenshots zijn misschien beetje misleidend ;)

hoe dan ook is deze game echt wel tof hoor, lekker moeilijk, co-op.

10. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Leuke game heb ik veel gespeeld ik ga hem wel kopen als ie uitkomt.(krijgt een mooi plaatsje naast mijn metal slug 3 *geeft metal slug 3 een zoentje*)

Deel Deze Pagina