ja zeg ik vind het het juist wel cool gewoon. die borden enzo maken het echt enz. zolang het maar niet is dat Lambert oppeens zegt meet the agent under the Axe bord. Want dan word het overdreven maar gewoon reclame borden in steden kan best toch. Ubisoft deed het zelf ook al in deel 2 met de mok van ubisoft die Lambert gebruikte (net na missie met onderzeeer)
Ken wel een game waarbij niet echt reclame wordt gemaakt voor de Mac ofzo, maar wel Burnout 3 waar je vrij vaak 'battlefield modern combat' voorbij ziet komen.. of wat te denken van DOA U waarbij je bij een level een Kingsize reclamebord van NG ziet.
Ja ik zat ff te denken aan een Siemens Sony combi. Domme ik . Maar reclame maakt een game echter, als het maar niet te erg wordt.
games waar geen of weinig reclame in zit mogen van mij ook goedkoper *) zolang de kwaliteit maar niet verdwijnt
Burnout 3 vond ik een typisch voorbeeld waar veel storende reclame in zat. Voornamelijk dat zig-zaggende deel kwam je echt ontzettend veel EA-reclame tegen.
jah klopt bij burnout3 was het echt storen geworden... ik weet nog dat Enter the Matrix ook wel storende reclame had...
Ik heb die hele deo fles niet eens zien staan. Ik stoor me er alleen aan dat dat pakje kaugom zo overdreven duidelijk in beeld komt tijdens het intro filmpje.
Ik vind het ook humor, de eerste keer dat ik hem overduidelijk het pakje liet zien lag ik in een deuk, echt vet, reclame op een humoristische manier! greetz wooly
Nu is het nog leuk. Als je dit in Spintercell 4,5,6 steeds vaker ziet ga je je er aan storen net zoals reclame tussen tv programma's door.
Mierenneuk&co. Jezus wat maakt dat pakje kauwgum nou uit, als Sam dat toch lekker vind. Erger jij je op straat ook zo aan mensen met die kauwgum of met een zak van de Mac of Mediamarkt ? Ik niet.
Heeft iemand gemerkt,dat als je in hokkaido level.Die gast ziet die met zijn auto loopt te patsen,het beeldschermpje in de auto veranderd soms in ubisoft logo.Grappig
Heeft iemand de Rayman drankjes/snoepjes gezien in deel 1 van Splinter Cell? Zaten in een automaat in het CIA level (level 5 geloof ik). Er is niks mis met reclame in spellen zolang het niet overheerst. Jamba reclames moeten ze er ook uitlaten. De airwaves zijn wel leuk, net zoals de sony-ericcson telefoon in Pandora Tomorrow. Persoonlijk zie ik liever reclame van bestaande producten dan nagemaakte producten, zoals die Rayman zooi.
Of twee bewakers die met elkaar praten: Have you seen that new game Prince of Persia, I know somebody who's got it already. -I know it's awesome, can't wait to play it!