Hulp bij Finlux tv

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ...Magic_Man..., 4 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil weten of deze tv: http://www.finlux.nl/nl/producten/tv/169/ctw-2837tn.html

een goede tv is een me valt te xboxen. Ik kan hem niet bekijken in de winkel want ik zou hem 2ehands kunenn kopen voor 150 euro. half jaartje oud. De verkoper zegt dat hij 50 Hertz is. Maar ik weet niet of zij weet wat ze zegt.
    |:- *) Dus zouden julie mij aub de voordelen of de nadelen willen melden

en niet offtopic ofzo(ik heb niet zo verstand van tvs :) ) Als hier al een topic over is Sorry dan maar ik zou toch graag antwoord willen.

greetz magic man _0/

2. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    ik had toch wel voor een 100hz gegaan, 50 Hz is wat zwakjes.

3. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik weet dus niet of dat echt klopt. waarom is dat zwakjes? onder bouw je verbindeingen aub want ik moet morgen zeggen of ik hem koop snapje

4. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Finlux is één van de slechtere tv-merken. Andere B -merken zijn o.a. JVC, LG en Samsung. De beste beeldbuizen komen van Sony en Philips. Bovendien gaan die laatste ook zéér lang mee. We hebben hier thuis zelfs nog een Philips Matchline 55 cm tv van ongeveer 10 jaar oud staan.

Als je gewoon een grote TV wilt is die Finlux opzich niet verkeerd voor die prijs...het is uiteindelijk jou keuze...maar als je dus wat meer geld spaart koop je een veel betere 55 cm Sony/Philips tv.

5. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    is 72cm meter he. en waarom vind je het een slecht merk?

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    ..omdat dat zo is. Ik had er namelijk zelf een (van 55 cm) maar die vond ik niet goed dus heb ik nu een Philips.
    Die dingen zijn er puur op gemaakt dat ze verkocht worden, dat ze goedkoop zijn en dat het werkt. Niet dat het kwaliteitsgehalte hoog is ofzo...En zowieso is het bekend dat de beeldbuizen van Sony en Philips(die ook marktleider zijn) het beste zijn.

/edit
    Je betaald niet voor niets ongeveer 100 euro meer voor een Sony/ Philips tv van hetzelfde formaat..

Laatst bewerkt door een moderator: 4 apr 2005
  7. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een finlux tv om op te xboxen. Ik heb niet zo een heel grote en ik vind de kwaliteit van de tv goed voor de prijs die ik ervoor betaald heb. Niks mis dus met finlux, is mijn beleving.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
  9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo omdat jij het verschil waarschijnlijk niet hebt gezien met het afspelen van een DVD op je Finlux TV en het afspelen van een DVD op een Sony/ Philips TV. Tijdens xboxen heb je er niet zo heel erg veel last van...

10. ...Magic_Man...

Leuk Bevonden:
    0
    MMmmm ik moet voor morgen middag een besluit nemen dus wat vinden julie er van en kan iemand mij uitleggen wat de specs in houd? wat het betekent. Sony philps hebben ook hele goede commercie.(dat telt natuurlijk ook niet alleen mee.)

dank voor de snelle reactie is echt een hulp :)
    graag meer reacties

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En de vraag kon niet hier omdat...

Precies, je kan de vraag daar wel stellen! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina