Halo I: vraagje over de Flood

Discussie in 'Algemeen' gestart door hectorvdboorn, 5 apr 2005.

1. hectorvdboorn

hectorvdboorn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de Flood; in 343 Guilty Spark werd de Flood losgelaten, maar wie deed dat eigenlijk? Was het Capt. Keyes, die dat gebouw naar binnen ging, of de Covenant, die de marines weg wilde hebben?
    AUB hulp

Bij voorbaat dank,
    Héctor van den Boorn

:confused: :confused: :confused:

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    volges mij kwamen die vrij door de mariniers die de kamer opende, waar de flood in was opgesloten door de covenant.
    dus de covenant lieten ze eerst los

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    goede vraag, heb de 3 boeken van halo wel maar heb nog geen tijd gehad om te lezen

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij waren de covenant eerder binnen, want je ziet die lijken ook hier en daar liggen. Alleen de covenant wisten die buitenste deur dicht te krijgen zodat de Flood opgesloten bleef. De marines hebben die deur echter weer opengemaakt.

Dacht ik hoor... ;)

Shit, volgens mij zeg ik nu hetzelfde als party crusher.. nou ja dan is dit maar een bevestiging....

5. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf 3 boeken... zijn die in het Nederlands?
    Pass is wat info erover!

6. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, die zijn in 't Engels en erg leuk om te lezen, je kan ze dacht ik wel bestellen bij bol.com of proxis.be.

ff bevestiging: De Covenant maakten eerst de kamer los en hebben hem daarna weer met een redelijke beveiliging afgesloten op de Flood daar gevangen te houden.
    Maar de Marines die je in 't filmpje van die helmcamera van Jennings oid geloof ik ziet hebben de deur daarna weer opengemaakt om te kijken wat er achter lag.

7. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    En dat was echt een bruut filmpje! Ik heb er toen vol met spanning naar gekeken. :D

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    nostalgie...lol
    Maar het waren idd eerst de covenant die hem vervolgens weer afsloot en daarna die mensen die niet meer in staat waren om die deur af te sluiten.

9. FabianNL

FabianNL Guest

dat filmpje was echt het bruutste filmpje in halo, echt zo vet stukje, je weet dan gewoon (voor de 1ste keer) helemala niet wat er aan de hand is of zo en je ziet alleen dat er 1 groot slachtveld is geweest... echt.. vet gewoon! :D

10. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    De Covenant ontdekten de originele levensvorm op halo maar die was ingesloten, toen ze het weer afsloten is de flood vrijgebroken en is zo gegroeid. Op het moment dat jij de flood voor het eerst tegenkomt zijn ze vrijgebroken en dus niet door de mensheid maar ook niet door de Covenant vrijgelaten.

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond dat filmpie wel tof maar was wel raar iets van 6 mariens tegen die kleine klote floods die ik altijd pocorn noemen (omdat ze zo lekker uit elkaar spatten) verliezen en daarna kom jij in je eentje tegen die kleine beesten en dan schiet je ze in een paar kogels dood en 1 kogel is al genoeg voor 58 van die beestjes omdat die ook uit elkaar knappen. dus beetje raar dat goed getrainde mariens daar moeite mee hebben:confused: en dan niet zeggen dat ze slecht getraint ofzo waren want in de handleiding over het verhaal staat d8 ik iets van dat de goed getrainde mariens wisten te ontsnappen naar halo onder leiding Cpt Keyes dus vink nog steeds beetje raar. maar dat filmpie is nogmaals toppie en ik denk om ff ontopic te gaan dat de flood door de convenant daar weer zijn opgesloten en dat de mensen daar dan komen in een grote ruimte en dat de flood die ruimte binnen zijn gekomen door zelf uit te breken alleen omdat de deur naar die ruimte nu open staat (door de mensen) kunnen ze nu daar ook uit. tenminste dat is wat ik van de filmpie en alles opmerkte.

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Weet je hoe het komt dat die mariniers niet tegen die flood beestjes konden? Zei hadden geen schild, en als een zo'n beest dan aan je gaat hangen ben je vrij snel dood. Moet je maar es op letten :).

13. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is the flood eigenlijk? wat deden ze daar waarom zijn ze opgesloten? wie kan deze vragen beatwoorden!

14. hectorvdboorn

hectorvdboorn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De flood is een soort 'infectie' die iedereen opeet. Ze zien er erg vaag uit, en sommige komen weer tot leven ook als je ze al hebt neergeknald.
    De Flood is het geheim van Halo, waar de Covenant achter is gekomen. Dus hebben ze de Flood opgesloten. Alleen heb ik nog een vraagje: De Flood is dus opgesloten, maar waarom liggen er dan al die lijken op de grond? Was dat gebeurt voordat ze werden opgesloten ofzo? En komt de Flood uit het gebouw van 343 Guilty Spark?

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    De Covenant hebben dacht ik jarenlang oorlog gevoerd met de flood. Het kan dat toen de Covenant die ruimte afsloten dat er ondertussen een paar man sneuvelden

16. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Lees even de afgelopen paar posts door en je hebt al een boel antwoorden te pakken ;) En ze eten geen mensen op maar doden ze, en gaan dan in het lijk zich nestelen en voortplanten. En nog iets, de flood zat al opgesloten toen de Covenant ze vond.

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat filmpje goed hebt gevolgd had je al kunnen weten dat de Covenant de flood als eerste losliet.

Je ziet in dat filmpje dat een marine de deur open moet maken van Cpt. Keys, en die marine zegt dan dat de Covenant wel heel hard hun best hebben gedaan om die deur op slot te houden.

18. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje is gewoon úber gemaakt, speelde dat hele kutlevel om dat filmpje te bekijken:)

Maarja, de boeken vooral lezen, er staat ook in bij een gedeelte dat er een luik zat ofzo iets onder de hele ring(verspreid) en onder andere onder zo'n tijdelijke basis van de marines, stond ook bij dat de covies daar al dood lagen... En zooi wapens erbij...

Tering goeie boeken 8) Aan te raden!

19. Panzerdelta

Panzerdelta Konnichiwa!

Leuk Bevonden:
    0
    de flood is ontstaan bij de forerunner (heel oud ras) de Flood is eigenlijk een ziekte ontstaan bij de forerunners en omdat het eerst een gas was en de forerunners dit in ademde werden ze geinfecteerd. de halo ringen (ja 8 stuks) zijn gebouwd om dat flood te bestuderen en elk halo ring heeft een moniter om er over te waken maar de forerunner die er experiementen op deden (de flood) raakte zelf ook geinfecteerd dus werden ze afgeslacht door de sentelans en die heben op halo de flood terug gedreven en op gesloten. toen de covenant de deur opende kwam de flood vrij maar ze hebben het weer terug gedreven in die zelfde kamer toen kwan Cpt keyes en die dacht dat de flood een wapen was en wilde het gebruiken tegen de covenant maar hij wist niet dat het een ziekte was en als 1 z'n infectet form (die kleine beestjes) op je huid komt plaatst hij zich in je lichaam (deel 2 van de halo boeken) en wordt je 1 van hen. en als de master chief de kamer binnen komt dan is de flood al vrij maar laat het zich niet zien want als je ff iets eerder die marine tegen komt is hij compleet gek door de Flood alleen is er 1 mysterie die Sargent Jonhsons was ook in die kamer met Cpt keyes maar was nie gedood of over genomen omdat hij een verkeerde lichaamlijke samenstelling had ofzo de info over de Flood

de 3 halo beken heten
    Halo the fall of reach
    Halo the flood
    Halo first strike

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok

\bdankt jongens

Deel Deze Pagina