Ik denk €30,- maar het spel viel volgens mij zwaar tegen. Dus ik denk dat bijna niemand het speelt ik in iedergeval niet.
als ie nog iets goedkoper word ga ik hem wel ik wel kopen. het doet me denken aan tenchu, heeft mij 3 weken weten te boeien met uitspelen, en speel het nog steeds. ik hoop dat dit wat goedkoper gaat worden, zal vast wel.
Het is wel zo dat ninja gaiden het latje wel heeel hoog heeft gelegt. Daar komt denk ik niemand over heen behalve ninja gaiden 2
kan natuurlijk ook aan mij liggen en dat het gewoon mijn smaak is maar die 4en die het krijgt enzo vind ik nie terecht! ik vermaak me er echt wel mee hoor! zelf was ik ook helemaal verslaafd aan tenchu. je hebt wel vette moves enzo en echt wreed om al die ventjes op je af zien te rennen en dan ff je touw uitsteekt en die voeten eraf vliegen. voor 60 euro zou ik de game zeker laten liggen maar voor 30 euro vind ik het een te gek spel! het verhaal vind ik ook erg goed, en de graphics zien er misschien wel wat aan de slechte kant uit maar de filmpjes zien er goed uit. het heeft echt zo een sprookjesachtige/japanse stijl, heel erg leuk gedaan! ik heb me alleen geergerd aan de camera, (nog erger dan bij tenchu, als je die gespeeld heb) in het begin is het erg wennen, maar uit eindelijk speelt het wel lekker, ik kan nu wel goed overweg met de camera, heb er nu nie echt meer last mee.
vraagje: kan je op 1 of andere manier, misschien als je het hebt uitgespeeld hebt ofzo, level select doen? want zo niet, zuigt dat best wel.