Raking

Discussie in 'Algemeen' gestart door hayabusa halo, 4 apr 2005.

1. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    T ligt aan jou }:]

Nee, maar je stelling klopt niet, je krijgt niet standaard 10 punten als je wint. Je krijgt minder dan 10 als je tegen een lager level wint, en meer dan 10 als je van een hoger level wint. Als je tussendoor verliest kost het je weer punten.

Het staat dus niet vast dat je na 10x winnen level 2 bent, aangezien t langer of juist minder lang kan duren.

2. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    hey dat is een quote uit mijn tekst :cool: kom op je had net zo goed mijn tekst kunnen kopieeren, want zeg toch zelf... Het is net 2 druppels water O-)

3. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Was idd miss makkelijker geweest, maar Roberto wil t nog niet echt begrijpen

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    met dit soort opmerkingen maak je jezelf dus echt belachelijk imho...

in plaats van dat je goed leest verkondig je dat wij degene zijn die dom zijn terwijl in feite JIJ degene bent die dom is...

je kan immers de tekst niet goed begrijpen als je em leest en als je em niet leest dan ben je helemaal te erg...

maar goed ik kom in vrede, ik wil je er alleen even op wijzen dat je in het ongelijk staat en dat je de teksten er nog maar even op na moet lezen...

5. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

Je krijgt minder dan 10 als je tegen een lager level wint( HIJ IS AL HET LAAGST,DUS KAN NIET MINDER ALS 10 KRIJGEN,NU DUIDELIJK?),

hm, de topic starter is level 1..dat betekent dat als je 10 wint je level up gaat. maakt niet uit of je tegen 1 of 2 speelt, omdat hij al op ze laagt zit ( behalve mensen met penalty dan )

hij is dus level 1, en met 10 winst levelt hij dus up.hij kan niet minder dan 10 punten per potje verdienen. Hij kan idd sneller level uppen, maar zeker niet slomer, zoals jullie denken.

ben ik nu duidelijk ?

omg.

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  6. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want hij kan wel van een level 3 winnen en zo in 1 keer 20 punten halen. Dan is hij al na 9 potjes winnen level 2.
    Dus Roberto, houd alsjeblieft op.

7. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

LEER LEZEN WAT IK POST VOORDAT JE EIGENWIJS GAAT ZIJN OMG , NOOB.

8. $martgun

$martgun kzie je L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad gelijk, maar je veronderstelt wel dat degene level 1 moet zijn. Als eenmaal level 2 bent, hoeft het zeker niet precies 10 potjes te duren voordat hij weer naar het volgende level gaat.

9. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Noem heel XBW dom en zeg vervolgens "als mij" in plaats van "als ik".... _0/

Leer eerst ff nederlands voor je slim gaat lopen doen *)

10. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    En trouwens waar hebben we het hier over... maakt het in godsnaam uit wie er gelijk heeft?

11. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet het laagst, je kan ook nog een rank krijgen die bij jouw iq past als je dit soort antwoorden blijft geven, er bestaat ook nog zoiets als een level 0!!

12. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    ....edit // wrong topic..

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  13. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

Daarboven ben ik gequoted.

Jij bent dom vriend, ga je nu snel schamen. Dat zei ik dus al eerder. Wie heeft er nou een IQ van 0 ?

/End of discussion, geen offtopic meer. Ik own je.

Deel Deze Pagina