Leven zonder xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RobbertN, 4 apr 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Leven zonder xbox zou niet zo'n ramp zijn, hebben we nog altijd een ps2 en een gamecube :+...

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat maakt niet uit ... dan wisten we ook niet dat een pc/radio KON bestaan ... dus daar maak je je dan niet druk om :9

Ik bedoel, je gaat niet denken zovan "Gosh, waneer wordt de pc nou eens uitgevonden" !

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dan nog nooit van de Xbox heb gehoord is 't geen probleem. ;) Wist ik het wel ? Dan zou ik naar een Wereld met alleen Xbox afreizen. :+

4. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    raar topic dit, want inderdaad, als je niet weet wat er komt dan kan je het ook niet missen.

ik zou bij het (plotseling) verdwijnen van gamen mij meer op mijn muziek storten. dan heb ik binnen no time mijn interne keyboard harddisk vol staan met muziek 8) _0/

Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  5. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    er zijn nog zat andere dingen te bedenken die je kunt doen in plaats van gamen... jullie noemen nu bijna alleen maar alternatieve consoles op en de pc..wat d8 je van naar de bios gaan,uitgaan naar de stad gaan met vrienden dingen doen zoals zwemmen, poolen genoeg shit te bedenken....

6. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Phoe, Ik zou dan denk ik (nog) meer achter de PC zitten om te gamen. Maar eigenlijk kan ik me een leven zonder Xbox niet voorstellen. Waar heb ik anders die 70cm Philips Breedbeeld Tv voor gekocht8)

7. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    zonder xbox.. Ik heb het 2 maanden moeten mee maken, het was tragisch ik storte inelkaar, mijn leven stond stil de dagen werden langer en langer. Op school prate mensen over gamen en ik?... ik stond er zachtjes bij te huilen want ik had ook geen games bladen meer alles wat me lief was was op dat moment van me afgenomen. Ik had niets meer om over te praten helemaal niets. mijn (ex)vriendin had het net uitgemaakt en mijn ouders hadden dus alles wat met gamen te maken had weggehaald omdat ik tewijnig huiswerk maakte. Ik ben de klap nooit helemaal to boven gekomen, geestelijk zit ik nog diep weg in deze depressie. Maar ik weet 1 ding nu zeker... een leven zonder xbox is voor mij geen leven.......
    ik dank u voor u aand8.

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder Xbox zou ik waarschijnlijk wat betere schoolresultaten halen. En dat mag ook wel. En ik zou vaker gaan BMX'en. Maar dat word dan wel een zwaar leventje.

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ikj denk dat het leven veel gezonder zou zijn, meer sporten (ook al doe ik dit nu al 4 keer in de week) nog meer films kijken dan nu en nog meer uitgaan, ook zou ik betere schoolresultaten halen en natuurlijk zou ik dan weer gebruik van mijn gamecube gaan maken als ik die nog onder het stof kan vinden:p

10. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ZOnder xbox gaat het zelf nog goed op school: GEEN HUIS WERK DE KOMDE 3 JAAR!!!!!

11. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste mensen uit Afrika dachten dat nou precies, ze hadden alleen het materiaal niet, dus moesten ze wachten tot er mensen kwamen die wel het materie hadden 8)

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wist dat het bestond, en niet had wat dan!

Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Als je weet dat punten en komma's bestaan, waarom gebruik je ze dan niet?

Ik kan hier niks van maken, maar dat ligt vast aan mij...

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    ,.,.,.,.,,,,,,,,,.....,.,,..,.,??!!""::

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Sparen voor een nieuwe maar zonder punten en komma's komt het wat onduidelijker over dus als je dan een nieuwe Xbox gaat kopen kun je wel spelen maar daar wordt deze zin niet duidelijker op :+

Ik vind dit topic wel diep gaan. Leven zonder Xbox: Een nieuwe wereld die opengaat voor mensen opengaat die zonder Xbox komen te zitten. Frisse lucht en een iets meer sociaal aangelegd leventje.
    Kom op zeg. :{
    Dat je je Xbox leuk vindt, ok. Dat je elk vrij uurtje aan je hobby besteed, geweldig! Maar dit klinkt me wat dramatisch, afgezien van de tig "dan game ik wel op een andere console"-reacties dan, want die was in de eerste post al niet grappig.

Wat je ook kan doen is met heel veel mensen gaan knikkeren of proberen wie het vaakst een bierviltje van de tafel kan slaan en die zo snel mogelijk op te vangen. Of wie het langst achteruit kan rennen zonder te vallen. Of elkaars tenen gaan tellen.

16. CatLady

CatLady kiddo

Leuk Bevonden:
    0
    Als xbox en al die zooi niet bestond dan zou ik waarschijnlijk weer dagen aan een stuk zitten lezen. Af en toe krijg ik nog wel eens leeskriebels en dan wurm ik me weer door een paar boeken heen.

17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je wist, wat het was, en dat het, niet bestond snap, je!

18. CatLady

CatLady kiddo

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal er zeker niet dood van gaan. Maar het afscheid zou zwaar zijn. _0/ :'-(

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijks is dit mijn ''Domste'' topic

20. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Volgens mij zijn al je topics dom :{...

Zou je met wat meer inhoud kunnen posten? Dank U.

Deel Deze Pagina