Xbox cooler!?!?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door woolyonline, 15 sep 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  2. Tha Divinity

Tha Divinity Multi-Playa Genius

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi plaatje 8)

EDIT:

Ok laat maar, maar waarom zou je een andere cooler willen? Zolang je niets aan je Xbox veranderd hoef je echt niet bang te zijn dat ie vastloopt met de standaard cooler.

3. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een extra cooler!

greetz wooly

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    De cooler die er in zit is perfect, waarom zou je je geld daar aangeven? Je xbox gaat ze niet beter lopen omdat er een extra cooler bij zit...

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    wel een misleidende titel als je het mij vraagt:)

maar, net zoals al eerder gezegd, waarom zou je nog een extra koeler willen? heb je nog garantie?? dan zou ik het namelijk zeker niet doen

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Psxshop kan je ook een Cooling Fan kopen deze kost daar € 15.

7. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom wil je extra koeling? De xbox word maar iets van 45 graden ofzo

8. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Als je xbox in een kastje staat kan het wel handig zijn om extra koeling te hebben.

Ik had dat ding ook gezien, maar het lijkt me niks. Hij moet op de zijkant van je xbox waar helemaal geen gat zit ofzo, je koelt dus eigenlijk gewoon de buitenkant van je box. Ik weet dus niet of het nu wel zo veel nut heeft. Daarbij komt dat je weer moet gaan kloten met de stroomtoevoer, onhandig voor weinig resultaat (lijkt mij)...

9. woolyonline

Leuk Bevonden:
    0
    Right, dat is mijn reden, mijn xbox staat dicht op mekaar gepakt tussen planken enz enz!

greetz wooly

10. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nou echt de moeite waard of niet, anders koop ik er ook wel eentje.

11. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het meer nut heeft om de cooller die erin zit wat harder te laten lopen dan er 1 op de buitenkant te zetten.die er in zit is harder te laten lopen door 1 draadje los te halen en op je metalen binnen behuizing te plakken:)die van mij werd de laatste tijd volop warm maar blijft door dit aardig cool(H)

12. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan moet ik mijn kast openmaken, en ben ik garantie kwijt.

13. rieske

rieske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, Ik heb de cooler op mijn xbox gehad toevallig gister verwijderd, maar de cooler slaat alleen aan als je xbox te warm wordt en hij zit gewoon aan de zijkant!!

hij is te koop 12.50 euro!

mail: swartrichard@hotmail.com

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    dit is bedoeld voor gemodde xboxen , waar HD's in zitten die warmer worden dan de standaard HD en ik neem aan dat je geen gemodde xbox hebt.

Conclusie: Nutteloos (als je em niet gechipt hebt)

Mods: I know, I know, geen modchips, maar ik geef die jongen aleen ff info. :)

15. gerjan

gerjan Guest

Tis zeker wel beter voor je xbox, alleen waarom zet je er dan niet gewoon een andere fan in, heb ik ook, werkt op 12v (ipv 5v als ik het goed heb) Je sluit hem aan op de hd, je moet wel het een en ander aanpasssen anders past het niet.

Mijne is nu stiller en mooier (zitten leds in):

Alleen voor de echte casemodder:D

Maarja als je je garantie niet wilt verliezen moet je dat lelijke ding maar kopen (groot, duurder en lomp, en het zit aan de zijkant:confused:) en 2x zoveel lawaai.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2004
  16. Xboxmansion

Xboxmansion Xbox Hooked:D

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon een dikke huistuin en keuken ventilator bij je xbox zetten en dan die ventilator op volle kracht laten lopen 8) ook een manier van koelen je hebt dan wel een tering herrie maar in de zomer kan het wel fijn zijn:D

17. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Het lijkt mij dikke onzin. Mijn xboxen staan ook in een kastje, en worden totaal niet warm. Xbox doet het na bijna 3 jaar nog perfect.

18. Ruud

Ruud Guest

Xboxen zitten standaard rond de 52 graden en extra koeling is nooooit verkeerd, snap niet waar jullie de rest van die bull vandaan halen eigenlijk.

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ach..die xbox is erop gemaakt om zonder problemen lang aan te kunnen staan. Zolang er aan de zijkanten een paar centimeter ruimte zit is er absoluut geen probleem.

De enige reden die ik zou kunnen verzinnen om de koeling te vervangen, is omdat hij teveel herrie maakt.

Verder is 52 graden absoluut niet hoog, aangezien hij uitgaat als hij te warm wordt en het schadelijk kan zijn voor de xbox. Dit zit op 72 graden.

20. Ruud

Ruud Guest

Wedden dat je game al gecrashed is voordat je Xbox 72 graden is geworden?

Deel Deze Pagina