Aangezien het mij niet lukt hier een plaatje te krijgen moet je op deze link klikken en je ziet dat de cooler die ik bedoel http://www.lik-sang.com/image.php?category=157&products_id=1944&img=xbox-coolingfan Dit is een cooler die ik wil gaan bestellen, het gaat mij een gevoel geven dat mijn xbox langer mee gaat en hij minder vastloopt! Wie heeft ervaring met deze cooler? greetz wooly
Mooi plaatje EDIT: Ok laat maar, maar waarom zou je een andere cooler willen? Zolang je niets aan je Xbox veranderd hoef je echt niet bang te zijn dat ie vastloopt met de standaard cooler.
De cooler die er in zit is perfect, waarom zou je je geld daar aangeven? Je xbox gaat ze niet beter lopen omdat er een extra cooler bij zit...
wel een misleidende titel als je het mij vraagt maar, net zoals al eerder gezegd, waarom zou je nog een extra koeler willen? heb je nog garantie?? dan zou ik het namelijk zeker niet doen
Als je xbox in een kastje staat kan het wel handig zijn om extra koeling te hebben. Ik had dat ding ook gezien, maar het lijkt me niks. Hij moet op de zijkant van je xbox waar helemaal geen gat zit ofzo, je koelt dus eigenlijk gewoon de buitenkant van je box. Ik weet dus niet of het nu wel zo veel nut heeft. Daarbij komt dat je weer moet gaan kloten met de stroomtoevoer, onhandig voor weinig resultaat (lijkt mij)...
Right, dat is mijn reden, mijn xbox staat dicht op mekaar gepakt tussen planken enz enz! greetz wooly
ik denk dat het meer nut heeft om de cooller die erin zit wat harder te laten lopen dan er 1 op de buitenkant te zetten.die er in zit is harder te laten lopen door 1 draadje los te halen en op je metalen binnen behuizing te plakkendie van mij werd de laatste tijd volop warm maar blijft door dit aardig cool(H)
Hallo, Ik heb de cooler op mijn xbox gehad toevallig gister verwijderd, maar de cooler slaat alleen aan als je xbox te warm wordt en hij zit gewoon aan de zijkant!! hij is te koop 12.50 euro! mail: swartrichard@hotmail.com
dit is bedoeld voor gemodde xboxen , waar HD's in zitten die warmer worden dan de standaard HD en ik neem aan dat je geen gemodde xbox hebt. Conclusie: Nutteloos (als je em niet gechipt hebt) Mods: I know, I know, geen modchips, maar ik geef die jongen aleen ff info.
Tis zeker wel beter voor je xbox, alleen waarom zet je er dan niet gewoon een andere fan in, heb ik ook, werkt op 12v (ipv 5v als ik het goed heb) Je sluit hem aan op de hd, je moet wel het een en ander aanpasssen anders past het niet. Mijne is nu stiller en mooier (zitten leds in): Alleen voor de echte casemodder Maarja als je je garantie niet wilt verliezen moet je dat lelijke ding maar kopen (groot, duurder en lomp, en het zit aan de zijkant) en 2x zoveel lawaai.
Je kan ook gewoon een dikke huistuin en keuken ventilator bij je xbox zetten en dan die ventilator op volle kracht laten lopen ook een manier van koelen je hebt dan wel een tering herrie maar in de zomer kan het wel fijn zijn
Het lijkt mij dikke onzin. Mijn xboxen staan ook in een kastje, en worden totaal niet warm. Xbox doet het na bijna 3 jaar nog perfect.
Xboxen zitten standaard rond de 52 graden en extra koeling is nooooit verkeerd, snap niet waar jullie de rest van die bull vandaan halen eigenlijk.
Ach..die xbox is erop gemaakt om zonder problemen lang aan te kunnen staan. Zolang er aan de zijkanten een paar centimeter ruimte zit is er absoluut geen probleem. De enige reden die ik zou kunnen verzinnen om de koeling te vervangen, is omdat hij teveel herrie maakt. Verder is 52 graden absoluut niet hoog, aangezien hij uitgaat als hij te warm wordt en het schadelijk kan zijn voor de xbox. Dit zit op 72 graden.