Nodig: progamma voor mpg te bewerken etc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 5 apr 2005.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Nodig: progamma voor .mov en .WMV te bewerken etc

Graag zou ik zelf wat filmpjes zelf editen etc, bijv heb een hele hoop .WMV en ook .MOV filmpjes van clanmates die zichzelf hebben opgenomen onder halo2. Wil dan uit die verschillende filmpjes bijv 1 goede collectie maken van '10 mooiste kills gemaakt door DtD members'. Dus mijn vraag is, wat voor programma heb ik hiervoor nodig? Graag een gratis freeware programma..:)
    En als je de link weet waar deze te vinden is ben ik je NOG dankbaarder:)

EDIT: Zie nu pas dat dit het verkeerde forumdeel is, dat krijg je als je XBW 3 x opgestart hebt, contact zelf wel even een MOD.

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  2. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Windows Movie Maker :D

Goede programma's waar je wel voor moet betalen zijn Pinnacle en Adobe Premiere. (goede) gratis progjes ken ik eigenlijk niet, maar kunnen er natuurlijk wel zijn.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    windows movie maker is goed genoeg :)

4. c2h50h

c2h50h Elder Scrolls IV

Leuk Bevonden:
    0
    Pinnacle Studio 9 is een goeie, kost alleen wel geld maar volgens mij nou ook weer niet zoveel als Photoshop ofzo :cool:

edit: ook heb je een grote harde schrijf nodig en dr. divx om zo de filmpjes aardig van formaat te maken.

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  5. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik eigenlijk altijd adobe premiere (+after effects voor de special effects). Daarmee kan je dus complete filmproducties mee maken, maar er hangt dan ook een behoorlijk prijskaartje aan (tsja.. adobe, he)

6. c2h50h

c2h50h Elder Scrolls IV

Leuk Bevonden:
    0
    + 6 jaar opleiding voordat je eindelijk overweg kan met adobe :+ toen ik voor het eerst photoshop zag kreeg ik een nachtmerrie 8)

Deel Deze Pagina