Splinter Cell Chaos Theory : Het verhaal

Discussie in 'Algemeen' gestart door SluipSchutter13, 6 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik pas bij level 3: The bank ben, en ik nu het verhaal al niet meer snap, zou ik het graag tussen spoilers uitgelegt zien.
    Dus als mensen hier okal mee zitten, hier komt hoop ik het antwoord.
    Ik zoek de informatie vanaf level 1 tot en met 3, dus tot daar zou ik het verhaal uitgelegt willen zien.
    Alvast bedankt
    Grz Frozen

2. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit ook weten, snap er ook geen hol van..........

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Misschien makkelijk als we hier over het verhaal praten ...

Bestaande thread: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=70461

Anyway ...
    Je komt op dat eiland bij de vuurtoren om Morgenholt te bevrijden, en om Lacerda te killen. Bij aankomst blijkt Morgenholt dood, en lacerda op een boot, die Maria Narcissa. De 2e missie speelt zich dus af op die boot. Hier kom je erachter dat iemand Lacerda ertoe heeft geleid Morgenholt te gijzelen. En moet je Lacerda killen ... in missie 3 ga je op op bezoek bij die 3e persoon.

Volgens mij klopt er geen kont van ... maar ik weet het ook niet precies meer. Sorry

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  4. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok op naar het volgende forum

5. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik weet niet c ker maar volgens mij gaat het erom dat er een poorlog drijgt te begiinen. en sam fisher m moet stoppen voor hij is begonnen.

maar dat heb je niet van mij:p want ik weet nie c ker ik praat nooit met baddies en kijk dat nieuws gedoe niet:)

6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt PureMaximus, maar ik vind dat je nog best een grammatika les kunt gebruiken, dit is bijna Duits man; kijk maar
    Maar jah...inmiddels is het al wat duidelijker(de verhaallijn heh :+)

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    het zit zo
    China en Korea hebben mot met Japan en blokkeren de handels routes van Japan met de rest van Aziƫ. ook werden er computers gehackt van Japan om de electriciteit uit te schakelen (net als in het manhatten level) je moet in de eerste missie morganholt bevrijden omdat hij een computer deskundige is die onderandere de beveiliging van de amerikaanse marine heeft ontworpen. en verder kunnen jullie wel verder met de info van mcsparkle

8. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    *) ... Er zijn niet eens spellen van Tom Clancy zonder dat er ergens een oorlog blijkt uit te breken of dat er al oorlog is. Maar goed, het is logisch dat er dus oorlog blijkt uit te breken en Sam moet dat voorkomen. En gaat hij dus naar het verre oosten. Noord Korea. Sam moet daar dus het een en ander gaan uitschakelen en zo de aarde weer redden.

9. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een held he ;):p:D

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zo een mooie SplinterCell categorie over het hoofd zien? ;)
    Daar kan je terecht voor alles wat met Splinter Cell (deeltje :cool: te maken heeft en zo ook voor het verhaal: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=70461
    Deze thread gaat dan ook op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina