[PC] Playstation Portable [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 23 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    die is al heel lang uit...
     
  2. raptor18

    raptor18 www.wurn.nl

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    bij lik sang staat die ie vandaag uit komt de us versie dan
     
  3. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij was in backorder.

    NFS is al lang uit.
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, gaat nog wel een tijdje duren helaas.. Niet dat Bart er iets aan kan doen. Maar die eikels van FedEx. Het pakketje ligt immers al klaar.
    Achja..

    Heeft iemand trouwens dat ene online spel, eh.. Metal nogwat? wat je ook online kan spelen. En hoe is die? (online)
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje: ik heb net een mailtje gekregen van DVDboxoffice met het volgende:

    Re. Back Order *******

    Dear max van leeuwen

    Below is a copy of your order that is pending .
    Information:

    -order info en betalings zooi-

    Item(s):

    1x Sony PSP Value Pack @ $349.95
    Product ID: 90061513
    Product Type: Sony PSP

    Unless notified, non pre order items will be shipped as soon as stock arrives. Note: We receive stock everyday and fulfill back orders on a first come first served basis. We thank you for your patience and patronage.

    Requests to cancel orders should be directed to cancel@dvdboxoffice.com.
    We will do our best to fulfull your request; we cannot cancel orders that have
    already been processed.

    If you have any questions or comments regarding your order(s) please feel free to email us at orders@dvdboxoffice.com

    Website: http://www.dvdboxoffice.com
    Phone: 905-709-1571
    Fax: 905-709-4073

    Regards,
    The staff at www.dvdboxoffice.com

    wat betekend dit? :confused: ik weet wel dat het nog niet verzonden is, maar ik begrijp er bar weinig van, vage service daar :mad:
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het in bestelling is volgens mij, ze hebben het niet meer op voorraad. Kan dus nog een tijdje gaan duren... best shit voor je.
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg ook opeens dat mailtje van dvdboxoffice, mijn game werd 3 dagen later verstuurd, dus niet op letten zou ik zeggen...
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Twisted Metal Head-on bedoel je, ik heb hem niet maar de filmpjes zien er errug leuk uit, kijk hier eens naar:

    http://www.gamespot.com/psp/driving/twistedmetal/media.html

    Heeft iemand trouwens al een US-PSP met dode pixels, ik heb verdomme een heel cluster, heb VGP al gemaild maar die zeggen dat Sony daar geen gearantie op geeft, ben ik natuurlijk niet mee akkoord gegaan en ik heb ook Sony US gemaild, 3 dode pixels over het hele scherm maakt me niet uit maar ik heb er minstens 9 waarvan er 6 op een cluster, dit is gewoon een defect, ben nog op zoek naar het email adress van de customer-service van Sony Canada, dus als iemand dat heeft?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwaa als die eikels van FedEx hem morgen versturen dan is hij hier nog deze week dus dan de psp volgende week ckr in huis ;) dan valt het op zich wel mee toch?

    *Errox, ik heb trouwens die Twisted Metal besteld }:] lijkt mij persoonlijk toch wel 1 van de leukste spellen die echt gewoon leuk blijft!!! _O_ (al eens op ps2 gespeeld)

    @ Panzer, zaten die dode pixels er meteen al op of kwamen die later pas? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  10. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus dat is k*t, maar volgens mij heeft Sony Canada geen eigen service centrum, tenminste als ik op de link klik op www.sony.ca dan kom op de Amerikaanse website van Sony.
    Succes in elk geval! Denk wel dat je een nieuwe krijgt aangezien Sony zelf heeft aangegeven PSP's met dode pixels wél te vervangen.
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Twisted metal.. die ga ik dus wel in Amerika kopen komende schoolvakantie:)..

    Wat betreft de verzending zit het zo; de gegevens + pakje zijn binnen op een FedEx kantoor. Maar er is sinds maandag niks mee gedaan. alsof ze hem vergeten zijn om 'em op transport te zetten. Erg vreemd..

    Maar stel dat ie zaterdag op word verscheept naar vliegveld, en zondag word verstuurd dan kun je hem maandag/dinsdag/woensdag verwachten.
    Gok op volgende week vrijdag, valt het altijd mee:).
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  12. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    haha ja daar zit wat in maar goed als ie morgen gewoon wordt verzonden dan is hij hier vrijdag nog wel...:) wel jmr dat het zo lang duurt.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn order gister gecanceld bij dvdboxoffice.Geduls is helemaal op.hij staat nu in de order bij vgp.Dit wegens hele goede ervaring van een vriend van me
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er ook aan te denken..

    edit: wanneer heb jij hem dan besteld?dan weet ik of ik ook nog lang moet wachten..
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  15. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    woot vandaag psp ontvangen met RR. zijn er nog mensen die die via xlink spelen? zoja wie wil dat een keer spelen met mij :)
     
  16. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Vet, hoe bevalt ie?! :cool:
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn neef heeft vandaag een amerikaanse psp gekocht. Wat een scherm en wat een beeldkwaliteit!! :eek: Hij heeft value pakket met de film Spiderman 2, en dat ziet er trouwens heel goed uit. Hij heeft Lumines erbij gekocht. Echt een verslavende puzzelgame. Morgen gaan we Ridge Racers en Metal Gear Acid halen, ben benieuwd. Ben onder de indruk.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    zo das cool laat me het weten*)
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    even spammen met mijn broertje zijn account :p. ja psp is echt heel erg gaaf. helaas wel 3 dode pixels maar ik heb er naar zitten zoeken toen RR aanstond maar ik kon ze niet meer zien :confused:. RR is ook erg gaaf, lekker verslavend.
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wij kunnen bijna gaan PSP'en.. hij staat voor vrijdag (=zaterdag ophalen) maar goed, het kan netzo goed maandag worden...:

    Daar is ie nu, nouja.. onderweg. Waarschijnlijk nu per vliegtuig naar Paris_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina