munch & JSRF is nu bij DimensionPLus tekoop voor maar 34€ Amped & PGR is nu bij Fame A'dam tekoop voor maar 20€!!!! PGR IS ASS goedkoop dus als je hem nog wilt moet je snel wezen want op=op
Ah, ze voelen de hete adem van de toppers in hun nek! Kom maar op met die prijzenoorlogen, we hebben al veel te lang veel te veel betaald voor die software. Ook al was de Xbox nog zo goedkoop.
Re: Re: GoedKope GAmes! Is denk ik alleen in de vesteging in Groningen zo. Jullie in Doetinchem lopen altijd wat achter,volgens mij met afprijzingen enzo. Net zoals dat bij jullie de GBA nog duurder is.
jah, klopt... de vestiging in doetinchem krijgt de meeste dingen wel later.. terwijl hij wel groter is (d8 ik teminste)
Ik denk dat dat ook komt doordat de dimension plus ik groningen er eerder was.....toch??? Bij de bart smit hebben ze ook goedkopere games,o.a. dave mirrah voor 30 euro (eigenlijk nog een beetje te duur maar laatst had k m bijna gekocht.
Circus Maximus nu tekoop bij FRS voor 30€ Shrek 25€ UFC tapout 45€ Deadthrow 49€ Turok evolution 30€! jaja mensen ik zou zeggen pak een trein en reis naar zwolle!
Ik was vandaag in Doetinchem om Munch (& een rgb kabel ) te kopen bij dimension plus. Maar Much was dus nog steeds 59 EUR. (En de RGB kabel werkte niet zie andere thread) Dus voor niets 1,5 uur gereisd .
dat munch nog de oude rpijs was had ik ook al gezegt.. En dat die scart kabel niet werkt?? tsja, die van mij werkt wel ... meer kan ik niet zeggen
Dat bij FAME komt doordat daar alle games eruit gaan. thaking: Turok 30 euro bij FRS enz ? Niet bij ons hoor.....
Bij deze webshop is Terminator dawn of fate 41 Euro!!! Ik heb alleen geen ervaring met deze shop, maar = wel een goede prijs dacht ik?? Taz Wanted = hier 44 euro!!! NBA inside drive 2002 voor 28,50 euro hier!!!