Geen toegang tot website's

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door $$$$$, 7 apr 2005.

1. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf enkele dagen geleden heb ik geen toegang tot sommige site's. Er staat dan dat de pagina's niet gevonden konden worden. Het zijn dan voornamelijk deze site's:

www.teamxbox.com
    www.altavista.com

Ook het pingen lukt niet. Ik krijg dan de foutmelding "De doelhost is niet bereikbaar". Eerst dacht ik dat ze gewoon tijdelijk offline waren maar ik hoor van andere mensen dat ze gewoon toegang tot die site's hebben. Ik zit ook niet achter een router, wel achter een firewall.

Kan iemand mij misschien helpen?

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  2. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je IE of ?mozilla firefox ?

3. desert spider

desert spider half life (2)

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.the-magicbox.com/ doet hij in ie en firefox niet(offline dus) en de rest doet het in alle bij de browsers. firewall wat minder streng zetten meschien?

4. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik altijd Firefox. Ik heb net mijn firewall uitgedaan en nog een keer gecheckt en ik kan die site's nog steeds niet vinden.

www.the-magicbox.com doet het weer opeens weer (met en zonder firewall). De anderen doen het nog steeds niet.

Weet iemand of ik misschien iets fout doe? Ik vergat nog te vermelden dat ik ICS heb aanstaan.

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    gebruik dan ook gewoon IE. Werkt tenminste altijd. Altijd van die mensen die zeike gebruiken altijd van die wannabee microsoft software, net als linux (kots)

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, als je een veel grotere kans wil maken op spyware en wormen, ga je gang...

7. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb ook IE op mijn computer alleen heb ik liever FF. Ik heb met beide geprobeerd maar ik kan er maar niet op sommige site's komen.

Deel Deze Pagina