Chaos Theory Advanced Tactical Center Ik weet niet of iemand de Tactical Center voor Chaos Thoery al is opgevallen maar het is een handige tool voor de serieuze gamers die tactieken willen uittekenen. Het heeft een chatfunctie, tekenfunctie voor tactieken en nog veel meer. Het ondersteunt alle maps en ook zelfgemaakte maps. Probeer het maar eens, is best handige tool. Het ondersteunt trouwens ook Pandora Tomorrow Maps! Chaos Theory Advanced Tactical Center Als je em hebt geinstalled dan kun je eens naar deze link gaan en dan kom je direct op mijn dedicated server , ik zit er nie altijd op maar de server is best vaak online. Gewoon de link in je browser plakken en erheen gaan. atcct://80.56.5.181:30/accestrue/
En wat hebben wij als Xbox users hier aan?? Het zou mooi zijn als deze tool ín de game zat en via live zou kunnen. Vooralsnog zie ik voor xbox gebruikers geen enkel voordeel.
ja da von ik ook, het is zelfs makkelijker voor de xbox gebruikers, je kunt op de pc de tactieken doorgeven tijdens het spelen op de xbox. voor de pc is dat veel moelijker want je gaat geen 2 pc's langs elkaar zette (ik tenminste nie)
Je kunt dan wel samen een tactiek gaan bedenken en zo'n programmaatje is dan oowk wel handig, maar je gaat toch nooit precies die tactiek volgen er verandert altijd wel iets...