Chaos Theory Advanced Tactical Center

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rovak, 7 apr 2005.

1. Rovak

Rovak Guest

Ik weet niet of iemand de Tactical Center voor Chaos Thoery al is opgevallen maar het is een handige tool voor de serieuze gamers die tactieken willen uittekenen. Het heeft een chatfunctie, tekenfunctie voor tactieken en nog veel meer. Het ondersteunt alle maps en ook zelfgemaakte maps. Probeer het maar eens, is best handige tool. Het ondersteunt trouwens ook Pandora Tomorrow Maps!

Als je em hebt geinstalled dan kun je eens naar deze link gaan en dan kom je direct op mijn dedicated server ;), ik zit er nie altijd op maar de server is best vaak online. Gewoon de link in je browser plakken en erheen gaan.

atcct://80.56.5.181:30/accestrue/

2. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    En wat hebben wij als Xbox users hier aan??

Het zou mooi zijn als deze tool ín de game zat en via live zou kunnen. Vooralsnog zie ik voor xbox gebruikers geen enkel voordeel.

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je kan op de pc tog gewoon met elkaar een tactiek maken, om hem daarna uit te voeren op Live :confused:

4. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat ook op ftp.ubisoft.nl/scct!

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Klinkt leuk....

6. Rovak

Rovak Guest

ja da von ik ook, het is zelfs makkelijker voor de xbox gebruikers, je kunt op de pc de tactieken doorgeven tijdens het spelen op de xbox. voor de pc is dat veel moelijker want je gaat geen 2 pc's langs elkaar zette (ik tenminste nie)

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    maareh, waneer gaan wij nou coop uit spelen? ik wil dat elite ook hebben

8. exilim

exilim mASter_eXiLim

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dan wel samen een tactiek gaan bedenken en zo'n programmaatje is dan oowk wel handig, maar je gaat toch nooit precies die tactiek volgen er verandert altijd wel iets...

9. Rovak

Rovak Guest

Ja is goed :), heb je dalijk ff tijd? of morge want ik moet vanavond om 8 uur werke tot 12 uur ofzo.

Deel Deze Pagina