[POTC] Need help !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gl@di8or, 8 sep 2003.

  1. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop weet niemand hoe dat level precies moet van Reheims? Ik zit echt vast, ik heb zelf de obdracht weer opnieuw gedaan, maar die deur zit dicht..

    Alvast Bedankt..
     
  2. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    deur zit dicht ja, maar zoals ik al zei aan de zijkant kun je naar binnen glippen, loop maar langs de muur aan de rechterkant en je krijgt een icoontje zodat je naar binnen kunt
     
  3. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou percies de bedoeling van het spel dat je missies volgt of kan je ook alle schepen aan gaan vallen?!?!
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ken beide.
     
  5. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is het leukst?! :)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat legt denk ik aan jezelf, maar ik vind de missies het leukst.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  7. Guppedokter

    Guppedokter Son of Enki

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je dan besluit om schepen aan te vallen, dan willen de merchants toch niks meer van je... en alle steden mogen je dan ook niet echt meer en met de piraten zelf kan je niet handelen volgens mij...
     
  8. Hannibal

    Hannibal Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    pirates of the caribean

    Hey ik heb een vraagje, ik zit in die opdracht dat je de soldaten naar oxbay moet brengen en die agent moet ontmoeten, dat is nu gelukt. Alleen ik moet nu een soldaat met een schip de stad uit brengen. En als we dan steeds voorbij de poort zijn en de stijger op lopen dan worden we aangevallen, spring ik in het water en krijg dat de soldaten me insluiten op het water en ik niet verder kan zwemmen, of dat ik neergestoken word op een zandbank, ze zijn echt met te veel!. hoe moet dit? bedankt alvast.
     
  9. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t niet meer, heb t al een tijdje niet meer gespeeld. Maar ik geloof dat ik er gewoon snel doorheen liep, proberen ze te ontwijken en dan naar mijn schip en dan ben je er vanaf.
     
  10. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op het einde, in de alcove. bij dat lichtbolletje geval ding. maar als je erop stapt komen er mannetjes. en er zijn twee trappen maar die zijn kapot. wat moet ik doen?
     
  11. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet meer precies, was er ook ff mee bezig. Maar in ieder geval je moet ergens een geheim voorwerp plaatsen of met die bollen boven ofzo. Ik weet niet precies maar dan heb je t gehaald als je dat hebt gedaan
     
  12. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan zet je dat beeldje neer, filmpje. deur open. maar dan?
     
  13. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik t niet meer weten
     
  14. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe word je in godsnaam beter bij dit spel? Als ik ga zeilen, word ik overhoop geknald en als ik de jungle of iets dergelijks in ga, word ik overhoop gestoken.
     
  15. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de missies volgen. Als ge een ander schip tegen komt, moet ge ernaar toe gaan ( met y knop en dan het schip selecteren ) en probeer het te kapen. Dat is de manier om snel aan geld te komen en als ge geld hebt, krijgt ge betere wapens,...
    Nog iets: een gevecht winnen is echt niet moeilijk, tenzij ge tegen meerdere vijanden tegelijk moet vechten. Ge moet gewoon blokken en wanneer hij heeft gestoken, moet ge naar hem uithalen.
     
  16. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Neem een goede cannoneer aan en een goede navigator. Dan gaat een schieten beter en je boot manouvreert makkelijker.
     
  17. zz-zidane

    zz-zidane Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik las dat je het spel pirates of the carribean hebt maar ik heb nu een probleempje
    ik wil uitvaren met het schip van rabel maar er zit een slotje op dus ik kan niet weg van oxbay

    hoe kan ik op het schip geraken en zo uitvaren
     
  18. zz-zidane

    zz-zidane Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0

    je moet gewoon die tobias en rabel bij je passnegers toevoegen dan vechten ze met je mee maarik zitmet het volgdne probleem keb die soldaten verslaan maar kan niet op het schip geraken
     
  19. payne007

    payne007 Guest

    k heb een probleem :'-( k heb aan een gevecht op zee meegedaan ma nu zit k vast op de open zee!!! kan iemand mij vertellen hoe je op die soort kaart kan geraken :confused:
     

Deel Deze Pagina