Ik wil ook zo advance scartcable kopen , maar wat ik vraag me nog iets af. Zit er een aparte audio uitgang aan, hij moet wel aangesloten blijven op mijn DTS setje ????
How Hoe heb je nu dan je xbox digitaal aan je DTS setje gehangen? Alleen op de advanced scart zit toch een digitale uitgang?
Van best naar minst best: RGB s-video composite Component video is in geval van DVD misschien beter dan RGB, maar dat gebruiken we niet in EU, behalve op projectoren.
1ste level Halo Bij het eerste level van Halo, die trainingsshit: viel me meteen op dat de randen van bepaalde voorwerpen van die kartelende kanten heben. Er is hier een (engels) woord voor maar deze ben ff kwijt. Worden deze 'kartels' dmv van de Advance Scart Cable weg gewerkt of niet?? Groetsels..
Dat zijn nou de pixels En aangezien je met RGB scherper beeld krijgt, zullen die alleen maar meer te zien zijn.
dus het word erger?? Nah, dan koop k uhm niet, want voor meerwaarde brengt het me dan?? Die digital shit enzo, kweet nie of dat erop zit, hebbik nie nodig want kan het niet gebruiken.. Kzou wel mooier beeld willen als dit kan, maar als het alleen maar erger word....
Ik persoonlijk vind S-Video beter beeld geven dan RGB. RGB is mij net iets te fel, en S-Video is op mijn TV gewoon stukken helderder. Misschien ligt dat aan het feit dat het 100Hz en Flatscreen is, maar RGB hoef ik nooit meer.
Je hebt waarschijnlijk de non-RGB scartingang te pakken en je kijkt dus naar composite video. Dan geeft S-video inderdaad beter beeld. Ook op een 100Hz flatscreen geeft RGB gewoon het betere beeld. Zo niet, dan is er iets mis met je afstelling.
scartshit wat is de toegevoegde waarde een scartkabel voor je box te kopen als die standaard word meegeleverd bij je xbox? ---NNEX---
Omdat bij composite alles door elkaar heen loopt zie je tussen 2 kleuren vlakken bleeding.. Bij RGB zie je een perfect strakke scheiding.. En wat je vaak zie bij composite is het 'lopen' van pixels.. Het is net of er een patroon 'loopt' tussen 2 verschillende kleuren vlakken. lees dit maar eens: http://atarilabs.com/meat/2000/1201_videoprimer.shtml
ja ok dat is al een begintje maar nog snap ik het niet ik vroeg om 2 verschillende plaatje maar er staan drie plaatje dus eentje teveel welke is nou normale en welke is nou de adv.scart kable
De kabel die je erbij gekregen hebt is composite (3e plaatje). De advanced scart is RGB (eerste plaatje).
s-video idd. Maar het zijn slechte voorbeelden, ik kon niets beters vinden. RGB is het beste (je TV werk namelijk ook met RGB), daarna s-video en dan composite.