[PC] Playstation Portable [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 23 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vanmorgen via dvdcrave.com (verzonden via UPS) mijn psp ontvangen. Gelukkig geen enkele dode pixel. Het verzenden duurde maar 3 dagen.
    Moet nu alleen nog wachten op mijn spel. Heb Metal Gear Ac!d besteld via dvdcrave.com, en vandaag is Wipeout Pure via videogamesplus.ca verzonden.
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ook ik ben blij.Me psp is verstuurd zelffde geld voor wipe out
    *gaat verder met blij zijn
     
  3. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0

    Om even met mijn probleem verder te gaan (voor degene die het interesseert) ik heb zojuist de stoute schoenen aangetrokken en met Sony US gebeld om het probleem op te lossen, ik heb het telefoonnummer van Sony Nederland gehad en er werd mij verteld dat ik hun moest bellen, er werd ook beloofd dat ik een nieuwe PSP zou krijgen.
    Ik moest alleen mijn PSP opsturen naar Sony Nederland zij zouden hem dan versturen naar Sony US waarna ik een nieuwe zou krijgen.
    De telefonist heeft met zijn "chef" overlegd en was voor 300 % zeker dat Sony Nederland hem zou accepteren, alleen jammer dat hij een 9 cijferig telefoonnummer opgaf...(kom ik net achter).
    Zijn chef wou dat ik hem naar Sony Nederland stuurde omdat anders de kosten verschrikkelijk uit de klauw zouden lopen, op zich een nette instelling, heb ook gezegd dat ik mijn PSP geimporteerd heb, en dat was allemaal geen probleem, ik moest het doen zoals ik hierboven beschreef en dan kwam alles in orde.
    Ik bel Sony Nederland maandag even, ik ben er nog niet zo zeker van dat het allemaal gaat lukken maar wel zullen zien, ik houd jullie wel ff op de hoogte!! _0/
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, cool gek:).. wil wel weten hoe dit afloopt:).

    *edit* nog 9 uur en ik heb mijn psp.. Ben echt super freaked(of whatever) en benieuwt:+
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  5. raptor18

    raptor18 www.wurn.nl

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PSP is ook onderweg, hoop hem begin volgende week te hebben.

    In nfs Rivals wat voor wagens zitten daarin, veel dezelfde als bij NFSU2 of helemaal anders en zit er ook een mustang in ?
     
  6. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Das dan nog 11 minuten :+..
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    klok staat hier verkeerd (tja die geef ik gewoon de schuld:+) maar goed ik ga rond 9:45 weg :p
     
  8. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou natuurlijk ook weer eens _GOOGLE_ kunnen gebruiken, dan zou je hier uitkomen.. Wel on-official; maar klopt volgens mij wel :).
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt een beetje als een typisch stukje: he zo komen wij er wel onderuit van sony nederland.IK Hoop dat je bij sony US/CA meer geluk hebt want 9 pixels is gewoon een garantie geval
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb em gek:D
    [​IMG]
    Dat ding ownt alles kapot!!

    * gooit crystal + zwarte xbox raam uit..
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn DS nu al weken niet aangeraakt.

    Heb gisteren via VGP de games (Limunes en Twisted Metal) gekregen en vanmorgen kreeg ik eindelijk van Lik-Sang ( Ape Escape ) in huis.

    Doordat de PSP geen 2e analoge stick heeft vind ik Ape Ecsape niet lekker gamen.
    Om de camara te laten draaien moet je de Linkerschouder knop indrukken , maar tijdens het vangen van een Aapje gat dit niet lekker.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    maak ons maar weer jaloers.Baal wel weer dat ik tot volgende week vrijdag moet wachten :mad:
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Aanstaande Vrijdag of volgende week Vrijdag.
    Als het volgende week Vrijdag is, dan moet je nog 2 weken wachten en dat is helemaal balen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    komende vrijdag.Ik lig zoals sommige weten in een revalidatie centrum (hou het maar op ziekenhuis) en ik ben doordeweeks niet thuis aanwezig.Komende maandag en dinsdag zijn mijn ouders er ook niet.Dus ik moet een briefje op de deur plakken ofzow.Vrijdag word ik opgehaald door mijn pa en hij zal hem natuurlijk wel meenenem.Ik neem trouwens aan dat ie eerst een aantal uur in de oplader moet ?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het laden van de PSP gaat heel snel.
    Na het opladen kan je in het menu de (resterende uren ) opvragen.
    Je kan ongeveer zien hoelang je kunt gamen.
    Bij de 1e keer was dit maar 6½ uur en het is na een aantal keren opladen 9 uur geworden.
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    k gaat er iets aan of uit als ie klaar is ? (wil hem als eerste aanzetten :+) want dan kan mijn pa hem gewoon vrijdag meenemen.opgeladen enwel

    editje : laatste update van de tracking : Transferred through Cincinnati, OH - USA
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kon PSP na het installeren van de accu meteen aanzetten.
    De Accu is altijd wel iets opgeladen , heb nog 1 uurtje kunnen gamen voordat het powerledje begon te knipperen ( Accu bijna leeg ).
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    k thnx for the info.Het is net te weinig om heel de reis terug te spelen :'-( .Ach dan maar ff een autoladertje overlaten komen :+ ;)
     
  20. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    feli jongen
    heb gister ook mijn standard pack ontvangen
    mjah moet nog een weekje wachten op een spel
    dus kan aleen maar spelen met het menuutje :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina