Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. AvantGarde

    AvantGarde Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    jong mijn engste moment was toen wanneer k een kamertje binne ging en toen sloten de deuren en kwam zo'n bakbeest van boven naar beneden en da beest was me groot jonge gewoon nie normaal hij rame zo door de raam heen gvd da was me een ervaring zegh maarh hij lag met 2 shotgun shells al om :p

    [​IMG]
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game al op d e PC. Maar ik ga uhm zeker nemen op de Xbox. Lijkt me leuk die co-op single player. Verheug me er dus al op wanneer ik deze game op de Xbox zal bemachtigen.. :p
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    zelfde met dat gelach:) ik zette hem toen 5 min op pauze en moest wachten voordat ik verder wou spelen 8)

    Dit is 1 van de weinige spellen die ik echt vet vind:) kortom TOPGAME!
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net even op live gespeeld.. en ik moet zeggen het ziet er wel tof uit enz.. maar als het gaat om framerate :confused:
    Ik weet niet hoor, maar ik kan niet eens normaal richten, het beeld schokt echt.. doet me denken aan Doom 3 op m'n pc :p liep ook best verrot.
    Hebben jullie in de campaign ook last van framdrops en lage framerates?? (de campaign zelf heb ik nog niet gespeeld).
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel ook op de PC en daarbij was mijn engste ervaring niet echt het spel maar wat daarna gebeurde. Had ongeveer 2 uur Doom zitten spelen met Dolby Surround. Heerlijk al die geluiden. Licht uit, dus het was echt donker. Ik elke keer schrikken... Maar toen ik klaar was wou ik naar beneden lopen en toen stootte ik (blijkbaar) wat omver. Ik schrok me echt de pleuris. Dacht bijna dat er een monster acther me stond... Ben de eerste 3 uur niet meer boven geweest... :eek: 8)
     
  6. gambit

    gambit Blizzard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    De campain mode loopt wel goed (ondanks geen 60HZ) maar de
    multiplayer schokt/skipt constant/ frames .
    zo te zien hebben ze de story mode wel geoptimaliseerd voor de PAL versie en de multi dus niet..... zeer vaag :confused:
     
  7. JT83

    JT83 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal jullie proberen uit te leggen wat ik als Doom-veteraan ( ben 21 ) van Doom 3 LE vindt, hopelijk hebben jullie er wat aan :


    Doom 3 : geweldig,

    de graphics zijn supervet, ik wist niet dat die groene doos zoveel grafische pracht tevoorschijn kon toveren!

    De game zelf is tof, alhoewel ik het begin redelijk saai vind, met al die suffe zombies...... maar dit wordt al snel beter met felle tegenstand van die marines!
    De monsters zijn cool, vooral Pinky ziet er vet uit en ook de nieuwe versies van de Mancubus en de Hellknight zijn extreem mooi !
    De wapens zijn wat minder, ze zien er wel vet uit maar klinken een beetje zwak ( hoor de shotgun eens ). D kettingzaag daarentegen klinkt zwaar vet.

    Bovendien ben ik het oneens met iedereen die het spel eentonig vind..... die gangen zien er zo mooi uit, er hangt zo'n vette sfeer en de monsters worden naar het eind zoveel cooler dat je gewoon door wil blijven spelen dus ik had daar geen last van :D

    De multiplayer daarentegen is zaaddodend saai, maargoed dat was vroeger ook dus dat is geen minpunt.

    Algemeen cijfer Doom 3 : 9.6

    Ultimate Doom & Doom 2 :

    Ook heel vet, alhoewel de graphics gedateerd zijn speelt het nog steeds erg goed.
    De speelsnelheid hebben ze wel aangepast, die is veel sneller als vroeger op pc ( wil niet zeggen dat het een minpunt is, speelt erg goed )
    Wat me wel stoort is dat ze er stukken uit gehaald hebben!!
    Check bijvoorbeeld eens E2m1 waar vroeger in het begin meteen een geheime gang rechts zat, die zit er nu niet in.
    Bovendien is voor alle 4 episodes dezelfde 'lucht' gebruikt, das zonde en voelt nep.
    Verder speelt het op de xbox 100x beter als op pc dus dat maakt alles helemaal goed!

    Ennuh als er iemand co-op wil spelen voeg me maar toe, lijkt me vet ;)
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben gestopt met lezen na dit drogargument.
     
  9. sammetje

    sammetje Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    1
    hoezo dat? als de multiplayer saai is dan koop je bijv. het spel niet? het gaat toch ook om de SP?
     
  10. JT83

    JT83 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik heb de game ook voor de sp gekocht, maar ik was toch benieuwd naar wat ze van de multiplayer gemaakt hadden....

    Zoals ik al had verwacht vind ik er niets aan, maar zoals eerder gezegd doet dit geen afbreuk aan de algemene kwaliteit van Doom 3, de singleplayer vind ik samen met Ninja Gaiden behoren tot de beste games op de Xbox.
     
  11. hybridnfo

    hybridnfo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Doom III gisteren gehaald en ik dacht even dat het niet geweldig zou draaien op de xbox ondanks de conversie.Blijkt niks van waar.Het gehele spel draait naar behore en de laadtijden vallen ontzettend mee.In vergelijking met Starwars Commando die grafisch minder mooi is duurt de laadtijd langer dan bij Doom III.Dan de gameplay:In het begin sta ik toch te kijken hoe goed het eruit ziet op een Xbox terwijl als je dit spel op de pc wil spelen een monster pc moet hebben.Vooral de gezichten zijn erg goed uit de verf gekomen.De inleiding van het verhaal is een dun sausje van deja-vu maar vooral de sfeer verlichting en de donkere hoeken waar ineens de zombies of andere gedrochten uitspringen is bijzonder goed.Het wisselen van wapens draagt in mijn ogen dan ook bij aan de gameplay.Wil je niet verrast worden door een monster dat in een donker hoekje staat dan moet je toch eerst even je flashlight usen en dan schijn je in het donkere hoekje en komt er vanachter een zombie in je nek hijgen.Geweldig gewoon.Enigste waar ik soms mee zit is de PDA knop aangezien ik veelvuldig gebruik maak van de flashlight en dan telkens na 100 keren nog wel steeds op de PDA knop druk ipv de flashlight knop.De enigste lange laadtijd in de game vind ik toch de PDA maar dat moet je maar op de koop toenemen.Verder is Doom III tot nu toe alles wat ik er van had verwacht: Onverwachte gebeurtenissen ,creepy en zombere sfeer en last but not least the one Marine as in Doom I and II who can save the world!
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik om me heen kijk als ik online ben met Doom 3 da stottert ie wel een beetje maar met de singleplayer campagn heb ik dat niet.
    Hoe kan dit?
     
  13. hybridnfo

    hybridnfo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    je connectie? :)
     
  14. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is geen LAG..... maar als je om je heen kijkt lage framerate jah dat is het online is de framerate van het spel veel kutter dan offline...
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je met deathmatch oid of met coop? Want ik heb daar totaal geen last van als ik online coop speel (deatmatch enzo nog niet gespeeld).
     
  16. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb net als ds the best ook geen haperingen kunnen ontdekken in co op.
    Misschien wel in deathmatch ofzo
     
  17. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die 'm heeft uitgespeeld? Of is het een heel erg lange singelplayer? Hoe zit het trouwens met de moeilijkheidsgraden? Hoeveel zijn het er, is de moeilijkste ook echt moeilijk? Ik krijg 'm deze week dus moet nog ff afw88....
     
  18. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Met Deathmatch heb ik dat.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb precies hetzlefde. In de campaign kan ik prima spelen, maar in deatchmach kan absoluut niet lekker richten bijvoorbeeld. Het is geen lag, maar lage framerate en framedrops.. wel jammer.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Heb h’m vandaag binnen gekregen en het moet gezegd worden, ik had niet gedacht dat dit spel zo lekker weg zou spelen op een console. Een heerlijke ervaring, zit nog in het begin dus nog niet echt schrikmomenten gehad.

    Vergelijken met andere consoles doe ik niet graag, maar in grafisch opzicht loopt de rest ver achter, dat kan nog wat worden met de Xbox II, alhoewel ik niet had verwacht dat die snorrende Xbox nog tot zoveel pracht in staat was.
     

Deel Deze Pagina