halo ik heb gister halo ge kocht maar bij het level waar in naar het eiland gaat kom kom ik in een gebouw waar je heel ver naar benden kunt kijkken en waar je ook onzichet baar kan zijn ik heb iedereen daar afgemaakt maar waar moet ik dan heen
bedoel je de silent cartographer? level3 dus? Naja, ik weet nie techt wat je bepaald, zoek het gewoon uit, bij halo vindt je normaal sneller zelf waar je heen moet dan op een antwoord te wachten hier.
Je Komt eerst ergens binnen waar de deur op slot is. Dan ga je verderop ergens naar binnen waar je het slot kunt openmaken en dan moet je weer terug naar die dichte deur. Gewoon ff zoeken, je kunt he niet missen...
Zulke uitgebreide antwoorden geef ik niet vaak dus wees maar dankbaar. *Bedankt Xmaster* Bij die dichte deur ga je naar buiten en ga je terug naar je buggy die waarschijnlijk buiten staat. Hoe dan ook, je gaat de berg af todat je op het strand komt . dan rij je door en door en op gegeven moment rij je je onder een stenen boogje. Om die hoek si een berg moet je allemaal covenant uitmoorden. Dan is er een pad waar je doorheen gaat aan je linkerhand. (als je water aan je rechterhand is) Door het pad kom je na een tijdje wat hunters tegen. Kill ze met je pistol. Dan loop je door en na een gegeven moment kom je binnen waarna je 2 hunters moet doden. De knop om de deur te openen om te zetten. En dan ga je terug (ff oppassen voor invisibele elites) Dan ga je de hele bovenstaande weg terug todat je weer bij dat gebouwtje komt waar de deur dicht was. Maar nu, voila, is de deur open, dan moet je eerst ff naar rechts gaan voor een korte cutscene en daarna ga je de andere kant op. Silent cartographer is wel een vette level. Succes!
Ehm de topicstarter IS al helemaal neer beneden gegaan (dus heeft al de deur open gemaakt etc) alleen moet daar alleen nog ff de map activeren
ja bedankt maar ik ben er al het word steeds mooier deze game nu ben ik bij dat sneeuw mat al die paarse vliegtuigjes bruurt spel
Ik vin het alleen jammer dat er geen super grote oorlogen zijn, zoals: 5 Tanks van de mensen tegenover 10 Alians en 10 van die Gosth die vol met alians zitten