(meld maar als dit al eerder is gepost) Ik zat net ff op De Team17 site en ik zag dus dat worms 3d NIET voor de xbox komt... maar wel voor ps2 ngc en pc... en misschien zelf voor gba... waarom in godsnaam niet voor de xbox?... dit slaat toch nergens op???
dat klopt. en als ze ook een pc versie maken is het toch niet zo moeilijk om hem naar de xbox te poorten(zal ook wel gebeuren denk ik)
dus de ps2 heeft wel de power?? yeah right.... message icon is gewoon een icoontje die boven je post komt
vermaakt me fijn met Worm World party op de GBA (hijs nog niet uit in nederland oh ik heb een Flash linker -wanna buy mail : thaking60@hotmail.com)
Beste Xbox liefhebber, Ik heb via www.gcshop.nl afgelopen vrijdag de game worms3D ontvangen. Bu blijkt dat hier geen live-optie in het spel zit en wilde ik het terugsturen maar die vogel ging helaas niet op. Mijn vraag wie wil van mij worms 3D kopen? Ik heb hem gekocht voor 51 Euro. Ik heb heb 1 keer in mijn xbox gehad dus voor 40 euro kun je hem hebben. Laat het me weten. Frank Aerts
Hoi FraMan, welkom op het forum Het is niet echt de bedoeling om threads van 2 jaar oud op te graven, vooral niet als het om een mededeling gaat die eigenlijk in Xbazar thuishoort. Aangezien je nieuw bent maakt het verder niet uit, en ik zie dat je inmiddels Xbazar hebt gevonden dus dat zal wel goedkomen Hier komt wel een slotje op omdat hier verder weinig zinnigs aan toe valt te voegen.