Kingdom under fire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 25 dec 2004.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit nu al sinds 2 uur te spelen aan één en dezelfde missie. die ene van hierboven ^. maar ik moet nog één dragon tomb. kan iemand uitleggen waar? vertel ze maar allemaal, ik kan niet zeggen waar ik welke al heb
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    HELP! dit is een mijlpaal in de geschiedenis!
     
  3. Victor

    Victor Guest

    HET HELPT ECHT NIET OM ZO TE SCHREEUWEN HOOR!! OF DRIE POSTS ACHTER ELKAAR TE MAKEN!! DAMN MAN KICK JE DAAR OP OFZO?

    Over die tombe's: gewoon heel erg goed zoeken. Niemand weet echt heel goed waar die tombe's zitten. Ik heb er ook 1,5 uur aan gezeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 apr 2005
  4. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij had ik genoeg SP points en zag ik dat het slechts 5 SP kost om zo'n Ghoul op de vijand te sturen. 'k Zal het vanavond maar eens controleren hoeveel dat nou werkelijk aan SP kost.
     
  5. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    nou wat vinden jullie er van? ben blij (extreem sarcastisch)dat jullie ff reageren :9
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  6. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit met lucretia vast in het level met die mist, level 10. Ik moet dan Rithrin zoeken maar ik kan die vent nergens vinden. Maar als ik dan ga zoeken word ik helemaal afgeslacht door de andere troepen. Ik ben maar level 25 omdat ik nogal veel mensen in de pub heb gekocht en die upgelevelt heb. Wie o wie helpt mij
     
  7. Temptation

    Temptation Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 25 moet toch genoeg zijn ;). Als ik het mij goed herinner dan mag je volgens mij 2 troops + 1 support troop meenemen? Ik heb het met archers, cavalry en de swamp mammoth gedaan. Cavalry op een ballista laten rushen zodat ze in melee geraken en dus voorlopig niet op je swamp mammoth kunnen schieten.

    Probeer van je startpositie helemaal onderin te blijven en heel voorzichtig (gebruik je scout en laat je swamp mammoth volgen) en al vechtend naar helemaal links te gaan. In de hoek aangekomen, wederom heel voorzichtig naar boven, dan helemaal naar rechts.

    Oh ja, ik heb geen life anders had ik best wel een potje life willen spelen ;)
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hallo, is er een handige manier om snel voorbij de Encablossa Spitters te komen tijdens de laatste missie met Regnier dat Encablossa moet vernietigen!

    Hierna heb ik KUF uit!
     
  9. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik raad aan je troepen te deployen en de vijand te killen d.m.v geweld. _0/
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    is er geen snellere manier mogelijk?
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Nope deze missie is rammen rammen en nog eens rammen.
    Anders moet je voor tips maar op www.gamefaqs.com kijken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2005
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wie heeft deze game life gespeeld? Ik vraag me af wat je allemaal kan doen Live bij KUF: TC. En wat houdt de Content in van KUF: TC?
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij life krijg je 1000 experience punten waarmee je een leger kan maken (max. 4 vaste troepen en 1 support troop). hier mee kun je dan tegen andere op life battlen _O_ . en als je een overwinning maakt krijg je experience punten waarmee je je leger weer kunt upgraden.

    verder heb je de mogelijkheid om een aantal verschillende area's te kiezen (stuk of 10) , je kunt helaas alleen 1 tegen 1 battles doen. (in the next kuf tot 6 mensen in 1 battle).

    best cool dus, vooral om al je troops op level 99 te krijgen.
    ik heb nu
    regnier level 42
    orc riders level 65
    elf archer riders level 55
    elf archer riders level 55
    wyvern level 45

    best aardig dus :cool:

    Edit/ er is helaas nooit download content gekomen voor kuf, maarja, met de ontwikkeling van kuf 2 kun je ze dat niet echt kwalijk nemen :D
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Klinkt vet, heel vet. Ik ga misschien toch maar Live nemen. Is KUF: TC een aanrader voor Live?

    En met 1000 exp. kan je toch nooit je units zo hoog krijgen. Of blijft de exp. die je verdient hebt na de missie voor altijd en kan je die dan in elke battle opnieuw gebruiken?
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt experience sparen.

    Je begint met duizend (erg weinig dus), maar elke keer dat je wint krijg je nieuwe exp. die je weer kunt gebruiken voor je leger.

    Ik denk dat kuf een goed spel is voor life, mits je er een spel bijhebt, omdat er bij kuf meestal niet zo heel veel mensen online zijn...
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan beide campaigns gaan spelen.
    Het beste is een Ballista of een Catapult + 2x Bomber Wing tegen de Swamp Mammoth en dan de Archers. De Archers doen namelijk het meeste schade met Ice Magic.
    Ook Kendall vooral op de Archers laten gaan, want als die eenmaal dood zijn is het een fluitje van een cent.
     

Deel Deze Pagina