De laatste jaren zijn steeds meer mensen multiplayer games aan het spelen vooral met de komtst van een paar shooters zoals quake ,UT en halo op onze xbox maarh wat vinden jullie nou belangerijker en leuker ,? multiplayer of singleplayer? ikzelf doe vaker singleplayer omdat ik dat iets leuker vindt omdat je elke keer iets nieuws tegenkomt en dan is het ook spannender maarh multiplayer vind ik ook wel leuk ,alhoewel ik geen live heb doe k vaak splitscreen als er een paar kameraden langskomen en dan pakken we er een pilsje bij etcetc .
Ik vind multiplayer belangrijker, omdat je met een paar vrienden echt ontzettend veel lol kan hebben om soms een ongelooflijk dom spel. Bij de singleplayer speel ik hem vaak gelijk uit en kijk er daarna niet meer naar om. Dus ook vaak een stuk minder lol. Alleen bij een spel als GTA SA vind ik de singleplayer leuker, omdat de mp daarbij bagger is en de sp fantastisch.
dit vind ik heel moeilijk, ik vind een goede singleplayer wel vereist maar het probleem is dat ik als ik hem uitspeel er bijna nooit meer naar kijk. en met multiplayer kan je dat behoorlijk verlengen (mischien wel tot het oneindig) dus ik denk wel multiplayer (hoewel de beste game allertijden voor mij wel metal gear solid is, en dat heeft totaal geen multiplayer)
Zodra je Live hebt speel je de SP hoogstens een paar keer uit, maar daarna speel je alleen maar Multiplayer
Ik vind multiplayer vaak leuker. Dit is omdat de acties van een computer heel voorspelbaar zijn en deze vaak ook steeds hetzelfde zijn. Hierdoor wordt het spel snel te makkelijk. Bij multiplayer heb je te maken met menselijke tegenstanders en die reageren steeds op een andere manier. Zo zul je zelf ook steeds je strategie aan moeten passen en dat maakt het gewoon leuker. Multiplayer zorgt zo nu en dan ook voor nogal grappige of bizarre situaties.
Ik vind de SP veel belangrijker, maar ik vind het natuurlijk prima als er een MP bijzit... Als dit maar niet ten koste gaat van de speelduur van de SP! En dat mislukt vaak een beetje, een uur of 10 aan een game is heel normaal, ik vind dat echt weinig. Dan betaal je 6 euro per uur om te gamen! Niks mis met een goede MP, maar wat mij betreft mag het meeste aandacht uit naar de SP... Misschien komt het ook een beetje omdat ik nog maar heel weinig over L!ve speel, dat ik de SP belangrijker vind. Ik heb op de pc wel over Internet gespeeld en het is inderdaad wel gaaf met sommige spellen...
De singelplayer vind ik belangerijker. ik heb gene live maar als ik die had speel ik toch eerst de singelplayer uit het spel moet een goed verhaal hebben bijv. Splitnercell 3 , 2 ,1 halo 1 halo 2 gaat dat einde is K*T en andere spellen bij race spellen vind ik de mp ook belangerijk en de swingelplayer gewoon racen geen verhaal dat is niet zo bij passend.
als je xbox live hebt en splintercell dan vind je de multiplayer leuker... Geloof me, want dat is veel gaver tegen menselijke tegenstanders
ik heb geen live.. natuurlijk doe k wel veel splitscreen MP enzo, maar toch vind k de SP belangrijker. Hier zit ik langer achter en ik wil me ook kunnen vermaken in me eentje mocht dat nodig zijn. Tuurlijk is vet om met veel lui te doen, met een goede SP is vereist en die is soms nog leuker dan de MP.
Het ligt bij mij aan de game of ik multiplayer of singleplayer belangrijker vind. Bij een FPS (bijv. Halo 2) vind ik de multiplayer heel belangrijk. De singelplayer van Halo 2 kon me dan ook amper boeien, heb hem wel uitgespeeld uiteraard, maar toch. De multiplayer daarentegen speel ik met veel meer plezier, vooral via Live. Het gaat ook wat 'sneller'. Je kan even snel een potje spelen ipv een heel level (tuurlijk kan je wel saven etc, maar het is leuker om in 1 x te halen). Bij een ander soort game (bijv. ravegame) vind ik ook een goede/uitgebreide singleplayer belangrijk. Ook is multiplayer darbij leuk, maar toch blijft singeplayer daar boeien. Zo kijk ik ook erg uit naar Forza, met een uitgebreide careermodus waar je uren zoet mee bent.
Ik ga echt zeker weten voor Multiplayer. In de weekeinden draaien de Xbox-en echt overuren. Steeds system-link met Halo 2, Brothers in Arms ETC..
ik ga denk ik voor singleplayer. al vind ik multiplayer met een paar vrienden ook heel leuk. ik wil liever gewoon in alle rust mijn games spelen, waar niemand mij bij lastig valt. games zoals DOA...
Ik vind multiplayer heel erg belangrijk, omdat je dit tot in het oneindige kan blijven spelen. Vooral sinds xboxlive er is weten veel singleplayer me eigenlijk niet meer te boeien, hooguit speel ik ze 1 keer uit of als ze egt heel goed zijn 2 of 3 keer, maar een aantal games speel ik zelfs niet eens uit. Dit omdat ik singleplayer vaak saai en voorspelbaar vind, ook is het zo dat ik het erg leuk vind om onder het games te praten en dat doe je niet in je eentje tijdens de singleplayer. Dit doe ik het liefst via xbox live, zo kun je lekker ervaringen uit de game wisselen en delen en heb ik iig veel meer plezier aan mijn spellen. 1 vereiste is wel dat je egt moet merken dat je beter wordt online zodat je egt gaat ownen enzo en dat je heel veel teamwork nodig hebt in het spel, zoals bij het bijna heilige voorbeeld RTCW!!!!!!!
Tja multiplayer is altijd beter en dan met name Co-op. Halo was super. Maar velen spellen moeten Co-op krijgen vooral RPG's. Co-op maakt een spel zoveel beter. Zelfs Brute Force is dan Uber als je met 4 spelers oversystemlink aan het C0-oppen bent. Singleplayer is dan wel nodig om dit waar te maken. Het is ook een goede training voordat je online gaat. Iron Phoenix is gewoon gaar, want het heeft geen single player wel een eipe multiplayer.