Splintercell 3 makkelijker dan deel 1 en 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JDH, 10 apr 2005.

1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van wel. Helemaal nu je een mes hebt en die stoot-onder-zijn-kin move. Ik heb hem vanmorgen om 3.50 uitgespeeld. Weer een hele vette ervaring, net zoals deel 1 en 2, maar misschien iets te makkelijk (behalve sommige stukjes dan).

Ik vind het ook vet jammer dat ze die swat-move (zo'n draai tussen 2 muurtjes) en omhethoekjeschieten er uit hebben gehaald.

2. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Nee,Pandora was het simpelst

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, deel 2 was het makkelijkst, misschien moet je de volgende keer gewoon beginnen met hard of expert ipv easy of normal. Doe ik ook altijd.

4. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouw de in-een-keer knock-out moves hebben het wel een stuk simpeler gemaakt!

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind hem zelf over het algemeen erg simpel ... Je kan een guard nu zo omleggen door met een mes zijn keel door te snijden. Maar dit neemt het plezier niet weg bij mij. Ik vond Pandorra makkelijker dan deel 1 (CIA en Presidential Palace waren erg lastig in deel 1)

Hij is ook een stuk makkelijker omdat je nu kan saven waneer je wilt, waardoor je minder voorzichtig te werk kan gaan ...

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Door het mes en de nieuwe moves is het inderdaad een stukje makkelijker geworden, ook het onbeperkte saven maakt het een stuk makkelijker, in de vorige delen was het nog wel eens een opluchting als je langs een checkpoint kwam maar doordat je het nu zelf kunt bepalen gaat alles direct sneller omdat je minder vaak een stuk overnieuw hoeft te doen.
    Als ze dat onbeperkte saven nou hadden weggehaald dan wordt het geheel slechts een klein stukje makkelijker (in vergelijking met de vorige delen) en dan was 't perfect geweest, naar mijn mening dan.

Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  7. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vergeet gewoon altijd te saven, ik heb liever het checkpoint systeem

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die heb ik ook liever, met dit systeem heb ik dat ik óf te weinig save óf juist teveel.

9. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook redelijk makkelijk, maar toch het best. B.v. The Bank in singeplayer, geniaal gewoon. De hele constructie met de kluis, en het informatie verzamelen. Veel verder verdiept en veel interactiever als de vorige delen.

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, en wat nog meesterlijker is, is dat je die missie op meer dan 10 verschillende manieren kan doen ! Je kan meteen als je binnen bent al kiezen of je naar boven gaat, of de gang in richting de kluis ...

11. Migwel

Migwel Ownage!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat wordt wat lastiger wanneer je allerlei verschillende routes hebt af te leggen...

Verder vind ik inderdaad deel 3 niet al te moeilijk ookal moet ik wel zeggen dat ik nog niet op expert begonnen ben. Verder vond ik deel 1 het moeilijkst met een paar van die frutrerende shootouts. Ik ben blij dat je die hier in ieder geval minder hebt, want bij mij ging dat altijd fout ;)

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik vind toch duidelijk deel 3 makkelijker dan PT en deel 1. Ik denk dat ik deel 1 het moeilijkst vond. Daar had je ook veel minder mogelijkheden. Daar kon je maar op een paar manieren een ventje omleggen. Nu kan op zo veel verschillende manieren iemand omleggen en zorgen dat je niet gezien word. Maar het blijft wel het mooiste deel tot nu toe. En met chekpoints was het toch wel moeilijker ook. Zelf saven is veel makkelijker. Als je wilt kan je om de 20 meter saven.

13. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit voor mij sowieso geen verschil in moeilijkheid tussen normal en export, aangezien ik toch niet gezien wil worden (dan is het load checkpoint voor mij). De moeilijkheidsgraad bepaalt volgens mij alleen hoe snel ze je neerknallen.

Laatst bewerkt: 10 apr 2005
  14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tuurlijk niet. Ze zien/horen je sneller. En ik merk al vanaf het begin in het level The Penthouse gelijk dat het moeilijker is. Bij normal kan je als je snel genoeg bent dat eerste mannetje gelijk vannachter pakken. En bij Hard staat hij al gelijk voor je neus.

15. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    IK denk dat deel 3 wel makkelijker is op normal. Makkelijker dan de vorige delen iig. Die mode is echt bedoelt voor nieuwe SC spelers, de hard en expert zijn voor de echte fans en mensen die wat meer uitdaging zoeken..

16. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat kan natuurlijk wel, let daar alleen niet zo op. Misschien nog andere dingen die anders zijn, zoals dat mannetjes merken dat een deur gehackt is. Merken ze dat op normal ook?

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de deur open houdt wel...maar anders niet. :)

18. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe vink deel 2 het makkelijkst

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Deel 3 is wel makkelijker.. door het mes :D
    n door shotgun :)

20. Stoewie