Waar blijft Myst III Exile?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite_Force, 12 okt 2002.

1. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat niet veel gamers op dit spel zitten te wachten, Myst III Exile... Maar ik wil het spel toch graag kopen in de winkel, waar blijft-ie? Weet iemand dat? In de UK is hij reeds verschenen op 04-10-2002... Er kan wat vertraging zijn ontstaan, maar het spel is bijvoorbeeld helemaal verdwenen van de gamesite dimensionplus. Ik hoop niet dat hij voor Europa is gecancelled, want ik heb de eerste 2 delen gespeeld en wil graag het derde deel ook, maar dan op de Xbox... Ik weet dat het spel ook op de PC verkrijgbaar is, maar ik geef toch de voorkeur aan een Xbox-versie... Ik houd er niet van om achter een PC te gamen, vandaar... Maar nogmaals: weet iemand hier nadere bijzonderheden over de release van Myst III Exile op de Xbox? Alvast bedankt... ;)

2. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te twijfelen of ik deze game moet kopen.

iig, hijs al te koop op Play.com

3. Vieken

Vieken BE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het vrijdag al in de winkel zien liggen.

4. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Aha! Maar in Belgiƫ, neem ik aan... Ik heb Myst III nog niet hier in Nederland gezien of iemand erover gehoord dat het spel verkrijgbaar zou zijn... Ik ben vandaag (maandag 15-10-2002) niet gaan kijken in de winkel... Wie o wie heeft het spel hier in Nederland gezien? :confused:

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb net deathrow gekocht en zag het spel liggen bij de intertoys in bodegraven, maar ik denk dat ie nu al in heel nederland te koop is.

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    in enschede lag hij ook wel. Lijkt mij trouwens niks aan
    Geef mij maar rocky die is vandaag ook uitgekomen of timesplitters :cool:

Deel Deze Pagina