Beste aankoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 10 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Aangezien ik de thread "grootste miskoop" wel geinig vond, ben ik nu nieuwsgierig geworden naar wat jullie je beste aankoop vinden. Het hoeft niet meteen je beste spel te zijn, als hij b.v. maar 10 euro gekost heeft. Probeer ook je mening te onderbouwen, zodat het niet een opsomtopic wordt.....

Waarschijnlijk weten de meeste hier wel wat mijn beste aankoop is, namelijk Gran Turismo 4, ookal heeft hij me 60 euro gekost. Het is het grootste, mooiste, en leukste spel wat ik heb, en durf het knopje van mijn disclade niet meer in te drukken :p

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2005
  2. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mmmm...Toch nog Halo denk ik!

Brothers in Arms is ook geweldig goed maar dat heb ik nog langerniet zoveel gespeeld dan Halo.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    mijn beste aankoop is dus gewoon mijn xbox... omdat daar allemaal geweldige spellen voor uitkomen.. maar van spel denk ik halo, splintercell chaos theory.. en hoogstwaarschijnlijk binnekort forza

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Toch zeker te weten Ninja Gaiden. Hoe een supergeweldige game is dat maar niet. Hij is lekker moeilijk, uitdagend, lang, mooi, origineel en nog veel meer. Mijn 2e beste aankoop is toch wel Splintercell 3. Die game is toch ook geweldig en een heel goeie verbetering tegenover z'n vorige delen. Daar zijn de grapics super. Gameplay ook redelijk maar die van Ninja Gaiden blijft toch beter. Gaat iets vlotter/lekkerder maar dat is logisch. En we wisten echt nog niet dat GT je beste aankoop was hoor. ;)

5. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder enige twijfel de Splintercell Triologie !!

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is toch gewoon het zelfde als Je beste xbox game ofzo.... allemaal 1 pot nat. :cool:

7. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    De Logitech Z680 ;)

8. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Splinter Cell reeks en WWE Smackdown reeks.

9. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Halo:Combat evolved, zo'n 6 x uitgespeeld. Blijft leuk. Top AI, prachtige graphics, top spel.

Amped heb ik ook zeer lang gespeeld, ik denk zo'n 100 uur.

Project Gotham Racing 2 heb ik zo'n 100 uur gespeeld.

Rally Sport Challenge 2 heb ik net gekocht en ik ben al verslaafd.

Tja, verder weet ik het niet zo goed.

10. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Naast al de grote franchises, was Red Dead Revolver toch een van mijn favoriete games op de Xbox. Ik heb die game 5x uitgespeeld, en nog een paar uur de multiplayer en bounty hunter mode gespeeld.

11. politrix

politrix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tony hawk pro skater 4 & underground: blijft gewoon leuk en ik moet gewoon alle gaps hebben :) al vind ik underground een stuk minder

halo: goede ai topspel

pro evolution soccer 4: gewoon het beste voetbal spel

12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als je even had [search]gezocht[/search] dan had je deze thread gevonden. Deze is helemaal dubbelop en gaat dus ook slot. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina