1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX 360 niet Eerst op E3 Maar op MTV

Discussie in 'Algemeen' gestart door MisTicMac, 11 apr 2005.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    E3 pers only? niet helemaal toch? Er lopen dacht ik ook wel wat "gewone" liefhebbers rond maar dat kost wel een enorme bom duiten.
     
  2. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het echt GEEN slimme zet van M$, maar dit is echt veeeeeel te vroeg. Ik heb liever dat ze als allerlaatste komen aankakken en een uber console neerzetten, dan dat ze als eerste aan komen zetten en dat het een matige console is. Dat is ook de reden waarom ik een xbox thuis heb staan en geen PS2, de xbox is grafisch gewoon vetter :)

    M$ moet hem gewoon ergens in december showen.. :)
     
  3. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    In december staat die nieuwe xbox al onder mijn televisie.
     
  4. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    nope alleen persoons gebonden kaarten
     
  5. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik het niet goed van M$. Als journalisten erover berichten dan geven ze tenminste nog kritiek en als ze het op mtv uitzenden zijn het alleen maar berichten van 1 kant. Daarbij hebben die lui van mtv er geen hol verstand van en alle noobs denken dan meteen dat dat ding helemaal de shit is (ik zeg niet dat hij niet goed gaat worden) zonder ook maar enige kennis te hebben van de nintendo revolution of de ps3. Dit zijn dezelfde taferelen als met de ps2, alle noobs denken dat dat ding de beste is terwijl dit totaal niet waar is.
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan is dit toch juist goed vanuit het perspectief van Microsoft:
    -geen kritiek
    -half uur lang berichtgeving van 1 kant
    -alle noobs denken dat de nieuwe xbox vet is

    De pers komt op de E3 toch wel aan bod, maar nu heeft MS wat extra media aandacht gecreeerd voor zichzelf. Ze staan op het moment van de uitzending alleen in de spotlight, terwijl ze op de E3 om de aandacht moeten concureren met Playstation en Nintendo.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahaa

    vet grappig jullie allemaal: wow kunnen we em op tv zien...

    maar het wordt om half 2 snachts uitgezonden en aangezien het een doordeweekse dag is en de meesten van jullie allemaal om 12 uur in je bedje moeten liggen....

    hahaha

    iig weet ik zeker dat ik em zie... :p
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Nog nooit van een videorecorder gehoord ;)
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Best vervelend dat ik geen MTV heb.
     
  10. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een ijzersterke zet van M.S. om de nieuwe xbox voor het eerst bij MTV te laten zien.
    Op deze manier weten ze de goede doelgroep te bereiken, en reken maar dat die gasten er een show van gaan maken.
    Nog een maandje dus en dan weten we meer.
    Moet zelf die nieuwe xbox toch gelijk hebben want daar komt de opvolger van Links al zeer snel op uit.
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar denk je dat M$ het om doet? Juist, om het geld. Welke console verkoopt/verkocht het beste? Juist, de PS2. Microsoft wil gewoon veel geld verdienen, daardoor gaan ze wat meer mainstream.
     
  12. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik mee eens. Gelukkig zijn er developpers die zich nog op de fans richten>SNK Playmore.

    Verder op Mtv laten zien is wel een slimme marketing set:
    -Propoganda een half uur lang
    -Noobs zullen hem de bom vinden, maar ze moeten nog tegen de populariteit van Sony vechten.

    Nadeel:
    -In de gamewereld zullen ze niet al te blij mee zijn

    Hopelijk krijgen we geen EA games kwaliteit door die mainstream zooi.
    2 developpers vind ik belangrijk voor de volgende generatie: SNK Playmore en Monolith>Xenosaga
     
  13. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is het op financiƫel gebied goed voor microsoft, maar ik kan er niet tegen dat bedrijven zich alleen op noobs richten en vervolgens alleen maar troep uitbrengen. Daarom hou ik ook van Nintendo, die maakt tenminste games puur en alleen om een geweldige game neer te zetten en niet alleen om snel geld te verdienen.
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoe kun je nou op basis van het feit dat de launch op mtv is gaan beweren dat microsoft zich alleen op de noobs wil gaan richten en vervolgens alleen maar troep gaat uitbrengen. :confused:

    Enne, nintendo maakt games puur en alleen om een geweldige game neer te zetten??? Yeah right, dat is bij nintendo echt niet anders als bij microsoft of sony hoor.
     
  15. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ocarina of time spelen jij zondaar!!! :9
    Ik zeg niet dat microsoft zich alleen op noobs wil gaan richten, maar dit begint er wel een beetje op te lijken.
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Al twintig keer uitgespeeld ofzo. 8) Maar wat je zei over nintendo sloeg nergens op. Dan kan ik ook aankomen met die gare mario party franchise. Kan best wel geinig zijn hoor, maar die zijn nou niet te bestempelen als geweldige games.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  17. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    OK je hebt gelijk dat mario party zuigt en die nes classics zijn ook beschamend te noemen. Maar over het algemeen zijn nintendo games altijd van zeer hoge kwaliteit en zijn ze ook altijd dikke fun om te spelen. Bovendien probeert nintendo te vernieuwen waar andere developers alleen maar de bekende weg bewandelen. Helaas betaalt dit zich niet echt uit in verkoopsuccessen maar als ik een game als bijv. jungle beat speel dan is dat toch echt een compleet nieuwe ervaring die zeker wat meer waardering verdient.
     
  18. Xboxxtreme

    Xboxxtreme Xbox Live Enabled

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijden:

    North America: Thursday, May 12, at 9:30 p.m. (21:30)
    Japan/Asia: Friday, May 13, at 11:30
    Europe: France: Friday, May 13, at 19:00
    Germany: Friday, May 13, at 19:00
    Italy: Friday, May 13, at 23:30
    Netherlands: Friday, May 13, at 19:30
    Poland: Friday, May 13, at 21:00
    Portugal: Friday, May 13, at 20:00
    Romania: Friday, May 13, at 20:00
    Scandinavia: Friday, May 13, at 22:00
    Spain: Friday, May 13, at 21:30
    U.K.: Friday, May 13, at 20:00
    Australia: Friday, May 13, at 19:00
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Juist prachtige zet! Dan kan ipv alleen de pers de hele wereld hem tegelijk voor het eerst zien! Erg slim bedacht weer van Microsoft, ben erg benieuwd.
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen mensen die wat verder keken dan hun neus lang was kwamen uit op de xbox. Mensen die naar de winkel gaan, sony zien en 1 of andere domme verkoper gaan voor de PS2. Zo ging het nou eenmaal :)
     

Deel Deze Pagina