Hier krijg ik alleen een sniper en later wat Ammo, alleen elke keer als ik met die Sniper schiet gaan ze niet dood :| €lp
Dat klopt....Dat komt omdat het een Kartonnen figuur is.!!!!! Je moet via de deur naar binnen gaan.En dan links af de trap op. Dan vind je het kartonnen beeld in de kamer.Waar je die generaal had vermoord. Dan neem je de eerste deur rechts. En loopt door naar het einde van de gang. Maar net voor dat je de deur door gaat pak je je fiber wire en ga je sluipend de kamer binnen. Dan staat er aan de rechterkant bij het raam een mannetje met een sniper rifle... gebruik je fiber wire op hem. Dan komt er een filmpje en moet je terug naar de metro.
Lol hier ben ik ook k dacht dat er weer es een mannetje 'vast-gelopen' was.. Die gast bij dat raam had ik wel gesnipert maar er kwam geen filmpje. Dat is toch dezelfde gast als die je tegenkomt in de level ervoor (bij dat ziekenhuis eiland ding)?
Elke keer als ik naar hem toe sluip gaat hij rollend doorde kamer en waarschuwd de andere Guards en ben ik hartsikke dood. €lp
Ik heb m gehaald (k weet niet waarop jullie m spelen maar ik op normal dus niet al te moeilijk.) ik ben daar achteraan (waar ook andere 2 guards zijn) heengelopen die 2 gekilt door het gebouw gegaan en dan ziet die 17 (was volgens mij z'n naam) je en gaat dan naar beneden, dan knal je m af en dan wegwezen
ik heb hem ook gehaald, is het level daarna is dat het laaste level van het spel? BTW: dat level is vrij moeilijk kan niet onderverdacht naar mijn hutje sluipen €lp
ik was er naar toe gerent. maar weet iemand hoe je je verzamling wapens compleet maakt? ik moet nog : - 2 stille handwapens - een soort machinegeweer met scoop erop (boven de m60) dit zou ook een sniper kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker - m16 - een soort shotgun die onder de m16 moest hangen - een mes die tussen het keukmes en een scapel zou moeten hangen - een kromme stok of zo (die boven zo'n golf club en brandweer bijl zou moeten liggen)