XBOX 360 niet Eerst op E3 Maar op MTV

Discussie in 'Algemeen' gestart door MisTicMac, 11 apr 2005.

  1. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    13 mei he? ik schrijft het meteen in mijn agenda...
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    KOmt het nouw op MTV?
    en dan moeten wij in TIEL nou weer persies geen MTV hebben :'-( :'-(
    die hebben ze er af gegooid
    maar komt wel terug :)
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook geen MTV hiero. Door die klote-UPC, stom kabelbedrijf. Maar de zet van M$ is puur om de PS3 voor te zijn en geen directe kritiek te krijgen, slim aan de ene kant, laf aan de andere.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat zal de reden zijn...

    Het is pas sinds een paar dagen bekent wanneer de PS3 wordt aangekondigt en denk je dan dat ze in één keer allemaal mensen en zendtijd etc. regelen. Dacht het toch niet. Kost enorm veel voorbereiding zoiets, zijn ze minstens al een maand mee bezig.

    Hun hoofddoel is meer mensen te laten weten dat Xbox 2 eraan komt en gewoon om de rest van de wereld ook de aankondiging te laten zien en niet alleen de pers.
     
  5. riez

    riez WAR is coming

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben hier cker blij mee. ik ga niet naar de e3 en zo kan ik toch zien hoe hij eruit zien enz. echt vet
     
  6. Danjel

    Danjel Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een ongelooflijke goeie zet van MS, Naar MTV kijken veel jongeren, en ik denk dat dat ook voornamenlijk de doelgroep word van MS. En dat hebben ze dan heel netjes gedaan :)
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    Ja, daar zou je anders pas achter zijn gekomen op het moment dat je thuis de doos open maakt...

    |:-
     
  8. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    oeps, zo valt het wel heel erg op dat ik niet de moeite heb genomen het hele artikel te lezen... O-)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In amerika komt deze al 12 mei op de buis ... dus dan zullen we hem enkele uren later wel op een amerikaanse site kunnen zien :)

    21:30-4:00 =17:30 op 12 mei word hij uitgezonden ... Als de show een 1 uur duurt dan kunnen we hem vast ook rond een uur of 21:00 downloaden
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan aan mij doorsturen aangezien ik dan al op m'n bed moet liggen van m'n ouders:'-(:9
     
  11. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud ben je dan :{
    Me avond begin pas om 21:00 :cool:
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Check me Profile, maare... m'n rapport was slecht dus vandaar;)
     
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    vrijdag de 13e :eek:
     
  14. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    gamers.nl zegt 12mei :confused:
     
  15. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Ik heb me werk alvast een mailtje gestuurd dat ik vrijdag de 13e ( :p ) niet kan werken, ik wil dit voor geen goud missen! Een mijlpaal in de gamesgeschiedenis, een console word voor het eerst op tv bekend gemaakt, en nog wereldwijd ook!
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    12 mei in amerika ... 13 mei in Nederland
     
  17. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    :D Microsoft is goed bezig! :D
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt opnemen, want ik ga naar het Rotterdam deathfest.
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat maakt dat uit? Het is toch logisch dat microsoft probeert om zoveel mogelijk personen te bereiken. Hoe groot denk je dat het deel personen is dat de e3 volgt in vergelijking tot het aantal personen dat mtv kijkt?
    Zoiets heet reclame maken. Iets dat ze, met alle respect, in mijn ogen met de xbox veel te weinig hebben gedaan. Af en toe een spotje als er een interessant spel uit kwam (Splinter Cell, Ninja Gaiden en Halo 2). Terwijl je regelmatig werd doodgegooid met reclamespotjes over de playstation 2. Je denkt toch niet echt dat microsoft zit te denken van: Hmm.... laat ik maar niet te veel reclame maken, want dat trek ik tenminste niet de grote massa aan. Microsoft wil geld verdienen. Niet meer en niet minder. En dat doen krijgen ze voor elkaar door de grote massa te benaderen. De hardcore gamers bereiken ze toch wel.
     
  20. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    speculaties gaan de rondte van deze *screenshot* die op ourcolony te bezichtigen is dat dit PGR 3 zal wezen...
     

Deel Deze Pagina