1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    ha die jacky,

    een drag race (dus geen drack) is zo'n race waarbij je zelf moet schakelen. dus nu weet je hoe je er heen moet he ? en anders bel je me maar even.

    je oompje de muziekman _O_
     
  2. Pudding3d

    Pudding3d SK8 or die

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jonges...

    Ik kan bij lange na niet alle shops vinden... kan iemand misschien een screenshotje posten van je minimap? Ik zoek me namelijk helemaal de ramelarietes.
    En die game hint zijn ook zo onduidelijk als wat

    Alvast bedank, Grt Pudding3d
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    op www.gamefaqs.com zag ik er een map staan met alle shops en andere dingen .
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Hoeveel beschikbare onderdelen zitten er nou ook al weer in NFSU2? Want ze zeggen dat er Juiced meer gaan zitten. Ben benieuwd.
     
  5. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    hier:
    [​IMG]
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Enig idee wanner dit spel 30 euro wordt. Moet toch wel binnenkort zijn. Dan ga ik hem zker halen
     
  7. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
  8. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu had ik een paar vraagjes:

    - Ik heb de game nu uitgespeeld maar heb nog maar 75% ongeveer voltooid. hoe kan dit?
    - Er staat dat ik alle onderdelen (100%) heb vrijgespeeld maar toch kan ik het verbredingskitje nog niet kopen.
    - Als ik op XBL op klassements racen doe dan verandert mijn corsa in een mx. Waarom kan ik niet met mijn corsa klassementsracen?
     
  9. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    dit probleem komt veel vaker voor.
    kijk of je echt alle race's hebt gehaald. (ook SUV)
    op de kaart in de garage staan alle race's, kijk daar of je ze allemaal hebt gehaald.
    zoek naar verborgen race's, en daag andere racers uit (outrun)

    en verbredingskit kun je krijgen door een outrun race te winnen van andere streetracers, soms krijg je dan een beloning zoals motorverbetering, en wide body kit. (verbredingskit)

    op deze vraag weet ik helaas geen antwoord, maar misschien iemand anders wel.
    ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb
    veel succes!
     
  10. _JP_

    _JP_ Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik multiplayer wil doen en dan outrun is een gedeelte van de stad nog afgesloten. Ik zit op 98% dus vraag me af of ik 100% nodig heb om de rest te kunnen unlocken of moet je het ergens instellen?
     
  11. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met unlocken ? Onderdelen heb je al bij 80% volledig vrijgespeeld. Vraag het anders ff in het help gedeelte. :)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben de laatste paar dagen ook flink aan het spelen. Zit nu op 66%. Best saai, constant maar dezelfde races rijden. En dan te bedenken dat ik er nog een stuk of 100 moet, waarvan 80 ongetwijfeld weer dezelfde. In plaats van 1 moet je 3 circuits afwerken met URL, dus nog meer dezelfde races.
    Heb rating scale van 10, 100% unlocked (op verbredingskit volgens mij na), dus is het een kwestie van eindeloos dezelfde races herhalen.
    Het is dat ik een al twee weken vrij heb (speel het pas een weekje) en mn pc weg is voor reparatie anders had ik de game allang laten stofhappen.
    Speel het op easy. Driften, drag en street-x zijn nog wel leuk, beetje pittig, maar sprint, URL en circuit zijn ontiechelijk saai. Zo simpel, steeds weer 20 of 50 sec. voorliggen.
    Maarja, moet toch wat, dus speel ik dagelijks maar weer dezelfde, saaie races om me niet compleet te vervelen. :mad:
     
  13. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, zo erg is het toch niet ? ;) Ik speel de laatste tijd ook weer ff fulltime en aangezien ik nog niet alle onderdelen heb vrijgespeeld vind ik het toch nog leuk. :)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net nog 1 race gedaan, een one-vs-one. Race als een flipperkast en nog win ik met een voorsprong van 1min10s.
    "Congratulations. This is the end of the game. There're no more events.."
    67% voltooid. Wide-bodykit nog niet vrij. Zie alleen nog wat mensen door de stad rijden waar je tegen kan racen (300m uitlopen). Lijkt me stug dat ze daarmee de rest willen vullen. Misschien dat er nog wat verborgen races zijn, maar geen zin om die allemaal te zoeken.
     
  15. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben de laatste tijd weer bezig met nfsu2 alleen ik kan niet verder komen;; ik heb een message gehad dat ik gelijk naar het wagenpark moest komen dat had ik gedaan alleen daar gebeurd niks toen ben ik maar outruns gaan rijden alleen die heb ik nu ook niet meer op mijn kaart. Ik heb pas 64% uitgespeeld en 80% onderdelen vrijgespeeld en er is ook nog een deel van de staat afgesloten.. ik weet echt niet meer wat ik moet doen wie kan mijn helpe??
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je dan naar de Wold Map in het menu. Dan kun je zien welke races je nog niet hebt gedaan in de verschillende 'Levels'. Maar ik heb het spel al een tijdje niet meer gespeeld, dus misschien zit ik er naast...
     
  17. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al gedaan maar die races heb ik allemaal al voltooid
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel sterren heeft je wagen? want misschien moet je meer sterren hebben zodat er een of andere sponsor vrijkomt. als je die dan haalt krijg je weer meer races
     
  19. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn wagen heeft 5 en een half hoeveel moet hij hebben dan voor een nieuwe sponsor

    edit;; hoe moet ik nu dan aan geld komen om het te verandere
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mensen uitdagen in de stad. Geld vinden in de stad. En URL races doen :) dan krijg je vanzelf meer sterren en meerdere sponsoren.
     

Deel Deze Pagina