[The Thing] Ik niet snap

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 14 okt 2002.

1. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    In level 2 vind je een gozer, Pierce, waarna je een blood dinges moet halen om te bewijzen dat je niet geinfecteerd bent. Echter, als ik terugkom met dat ding wordt die vent gek en sterft. Mission failed... :confused:

2. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd heb als die 2 vrienden in aliens veranderen na die bloodtests,dan schiet mijn flammenwerper altijd naar de grond in plaats van naar voren....

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Help me dan liever :'-( :mad:

4. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat ding niet zelf gebruiken hé. Gewoon naar hem toe lopen en dan start er een ingame movie...als ik me niet vergis heb ik een tijdje moeten wacthen en wat rond hem lopen vooraleer die movie kwam...Hopelijk helpt dit

5. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik de left trigger om te mikken :D

En Xenox, zoals ik al via msn zei, kheb geen id, kvind het vaag dat Pierce lijp wordt en sterft :confused:

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra dat filmpje eindigt stort Pierce kermend tegen de grond ---> mission failed. Ik denk dat het een bug in mijn spel is ofzo :mad:

Ik speel het level zo wel opnieuw :'-(

7. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag!

Bij mij vertrouwt 'ie mij voor geen meter en zet me eerst in de fik!
    Even wachten en dan gaat 'ie freaken en dan naar hem toelopen en dan start het filmpje en dan vlamt 'ie mijn ex-maatjes naar de verdoemenis...

Ik begrijp niet dat 'ie bij jou blijft freaken en 't hoekie omgaat]:-

Level restarten:confused: misschien...

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat ga ik zo ff doen. Als het dan nog steeds is is het een grote bug en mottie terug naar DVDCrave :'-(

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Jippie, na die level restart kon ik gewoon weer verder :9

10. bsoers

bsoers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen misschien is het erg maar waar kan ik die sleutel van die eertse deur vinden helemaal in het begin van het spel. Is zo een deur waar je een sleutel moet vinden en buitne in de kou ligt zo een helikopter en zo een grote krater enz

Hoop dat iemand ff snel kan reageren

Gr Bob

11. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    In de krater...
    Maar dat heb ik net ook in je andere post gezegd...

Even het pad naar beneden zoeken...

12. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit ook vast in dit level ik heb het 2 keer geprobeerd vanaf je de eerste "thing" die je tegen komt. ik haal die 3 spuitjes loop naar die gast krijg je een movie dat je jezelf spuit dan daarna krijg je een movie dat hij een andere spuit dat knalt het spuitje uit elkaar, en word het een "thing" en die andere ook ik kan ze wel doden maar ik wil eigelijk wel met z'n alle naar het volgende level.

En hoe zit het met die medic? die voert geen fuck uit eerst knielde een mannetje van de pijn, en de medic zat een beetje uit z'n neus te eten.

En hoe voorkom je dat er een teamlid niet geinfecteerd word door "the thing"?

thanx...............................................

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet te voorkomen... En je kan niet met al je mannetjes naar 't volgende level daar. Helaas...:{

Deel Deze Pagina