Hmm, misschien dat ik deze titel binnenkort ook maar ga halen, heb die website ff bekenen en het ziet er goed uit De prijs trouwens ook, €60 Klopt het trouwens dat alle Ubi Soft games voortaan €60 gaan kosten? meen dit ergens op het forum gelezen te hebben
Ik ben japzor ... zit ff op nils z'n pc .. T spel is echt lachen , maar je moet het wel leuk vinden. Ik zelf vindt het echt vet enz .. Beetje met allerlei hele vage lui spelen . Ik heb net iets vaags gemerkt , wil ff zekerheid. Als je de hele tijd dezelfde single match doet tegen een team , krijg je dan bij iedere overwinning gewoon UnlockCredits ?
HET IS EENS EEN KEER WEER ZOVER!!!!!!!! NERGENS HIER IN ZWOLLE VERKOPEN ZE DAT SPEL. Moet nu nog langer wachten....... Fu** de Entertainer Fu** de Dixons Fu** de Bart Smit Fu** de FRS
Eerste negatieve post hiero... Ik vind er eigenlijk geen bal aan.. :/ Wat is er zo leuk aan? De gameplay is gewoon zó simpel.. Volgens mij leunt deze game teveel naar geweld. In ieder geval overduidelijk niet mijn genre... Beetje een heel erg simpel concept als je het mij vraagt. Morgen maar ruilen voor Quantum Redshift ofzo...
Bij Bart Smit kan je binnen 24u ruilen hè? Als ik er dan toch niets aanvind ruil ik hem voor Hitman 2 ofzo
Tweede negatieve post! Ik vind em misschien niet zo kut als Drone, maar ik vind em wel een beetje twijfelachtig nog.. ik ga em vanavond nog ff flink spelen, want ik weet nog niet zo goed wat ik er nou van moet vinden.
In het begin was het spel nogal hectisch, maar naarmate je speelt in een hoog tempo vetter ......bij mij iig
Ik heb nog steeds geen enkel minpuntje kunnen vinden aan de game... Alles zit goed in elkaar... Zelfs als je ontzettend goed bent kan je nog flink op je lazer krijgen.. Ik blijf bij mijn 9+ Alles is perfect... Heb de game gister weer 8 uur non stop gespeeld.. En is de meest verslavende game die ik nu heb gespeeld..