Joytech AV Control Center

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thundie, 9 apr 2005.

1. Thundie

Thundie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na het aanschaffen van deze kabel om van 5.1 klank te genieten heb ik een probleem. Na het aansluiten van mijn scart kabel op het 'Av Control Center' krijg ik geen beeld. Vroeger was mijn xbox aangesloten met de geel/rood/wit kabels en toen werkte het perfect, maar nu met de scart aansluiting geeft hij geen beeld meer. Mijn video/ps2 zijn ook aangesloten via zo'n geel/rood/wit kabels en daar werkt het perfect bij, dus het probleem ligt precies bij de scart aansluiting?

Heeft er soms iemand dit toestel en weet er de oplossing voor? Ik ben al op de officiƫle site gaan kijken van joytech maar zij hebben spijtig genoeg geen forum.
    Bestaat er zo iets om een scart kabel om te zetten naar terug zo'n RGB kabels?

Av Control Center

Mvg

2. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    He Thundie
    Als je een apparaat aansluit met je Geel/Rood/Wit Kabels op je Control Center, moet je ook je control Center ook met Geel/Rood/Wit Kabels aansluiten naar je tv...
    Je hebt je xbox met scart aangesloten naar je center, dus moet je ook een scart van je center naar je tv aansluiten... En daarom lukt het met je Playstation en Video recorder wel ;)
    Het is best klote ik heb hetzelfde probleem, maar er is een oplossing voor ;)
    Maar daar moet ik even een foto van maken... :)

3. Thundie

Thundie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad, alles is aangesloten met zo'n geel/rood/wit kabel , ook de verbinding naar mijn tv, enkel mijn xbox met scart.

Ik ben benieuwd naar je foto :)

4. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm duurt een beetje lang....
    Het is in ieder geval een scart blokje met aan beide kant een scart aansluiting. Links female en rechts male. Daartussen zitten gewoon aansluitingen voor je gele/witte en rode kabels :)
    Zo hoef je je niet steeds te switchen :D
    Maar ik had je belooft een foto te maken dus een plaatje komt eraan O-)

De Fotooss :9
    [​IMG] [​IMG]
    Dit blokje had ik trouwens bij de Handy Shop gekocht :)

Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  5. Thundie

Thundie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is het, zo iets had ik ook al in mijn achterhoofd! bedankt voor de foto's en de hulp, weet je soms geen shop in Belgiƫ die dit verkoopt? Of vind je dat gewoon bij een gewone electro shop.

6. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik denk het wel hoor, gewoon een elektronica shop die van alles verkoop moet het (hoop ik) voor je hebben :)
    Misschien de Media Markt?? Je kan het in ieder geval wel proberen :)
    En anders moet je dit doen, wel minder mooi en omslachtig :mad:
    [​IMG] met deze erbij aangesloten[​IMG]

Veel succes ermee _0/

Laatst bewerkt: 9 apr 2005
  7. Thundie

Thundie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik daar volgende week eens werk van maken. Bedankt voor je hulp.

8. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ding ziet er handig uit, waar kan je die kopen?

9. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Uuhm welk "ding" ziet er handig uit :confused:
    Bedoel je soms de AV-Scart of die AV control center??

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    sorry, bedoelde de control center

11. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem op het internet bestellen bij de freerecordshop :) Hij is trouwens een internet only product ;)

Hier is de Link waar je hem kan bestellen, alleen is hij tijdelijk niet leverbaar...

Zelf moest ik ook een tijdje wachten totdat hij weer leverbaar, maar als je hem eenmaal besteld hebt is hij binnen 2 weken binnen :9

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    thnx, maar ik zag net op de joytech site ook een andere staan die meteen een netwerk aansluiting heeft en een displaytje. Maar die heeft de frs weer niet :mad:

Deel Deze Pagina