1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

welke games zouden jullie ooit terug willen zien

Discussie in 'Algemeen' gestart door GaspareAndolini, 12 apr 2005.

  1. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou echt graag terugwillen zien

    redneck rampage _O_
    duke nukem forever !!!!! dat die maar snel komt!
    parasite eve }:]
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Stunts uit de jaren 80 ;) Maar dit gaat denk ik een opsom-topic worden, mits iedereen zijn argumenten erbij zet.
    Stunts was gewoon een revolutionair spel. Een van de eerste "3d-racers". Tevens het eerste race-spel waar ik mee in aanraking kwam, vond het geweldig. Heb hem nog steeds :D
     
  3. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    oooooowh stunts ja.....men dat spel was echt zooooo leuk, en ik kan mij nog vaag een vliegspel herinneren, dan moest je schuin naar links en naar rechts springen met je vliegtuigje, want het zweefde over blokken......weet iemand misschien hoe dat spel heet?
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Stargoose? Was ook uit die tijd ;) Verder is het wel leuk dat bijvoorbeeld Atari zo'n "oude spellen in nieuwe verpakking" xbox game uitgeeft :D
     
  5. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden (is gewoon vet en snel :D)
    Jade Empire (ik vind gewoon dat de volgende alle kritiek weg moet slaan, dat het tekort is en zo en niet zo goed is en diep is in vergelijking met kotor. Dit is gewoon helemaal niet waar! Waarom geven andere reviewers het dan een 10 of 9,9, simpelweg omdat het beste spel niet bestaat?????)
    Halo (moge dat duidelijk zijn, beter dan ooit met vet verhaal en net zo eng en vernieuwend als deel 1 net met cinematic-style van deel 2. Die had een vet goede manier van verhaal brengen.)
    Fable (Ja toch fable, maar dan met meer moves, ook meer vloeiende, 150 uur aan gameplay, interessante plots, vele mogelijkheden en supersfeer.)
    Killer Instinct (Vet leuk :D)
     
  6. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    @ vengo fable had ook zeer hoge recenties maar was gewoon veeeel te kort!

    Stunts was zeker super dik! je eigen baan maken, lache man!

    Duke Nukem is toch DE serie die ik terug wil zien! Duke Nukem incl editor was legendarisch! de humor van de duke! jamer dat deze nooit verder is gegaan.
     
  7. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    WAS dat stunts?? dat je je eigen racebaan kon maken die was inderdaar errrug relaxt had em zelf nooit maar een toenmalige goede vriend had em dus zo'n beetje elke dag daar zitten en spelen... en dan uiteindelijk zelf op die baan rijden was echt een machtig gevoel. Verder was die tanks af knallen op gewoon 2d (dat je moest gokken waar ze zaten) in mijn jeugd ook heel wreed. Best gek als daaraan gaat terugdenken en dan ineens word geconfronteerd met een HALO 2 ofzo. Wat een verschil in zo'n korte tijd.
     
  8. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    een remake van pong!!!
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    lasers, dat je met allerlei speigeltjes lasers moest lijden dat was ook cker cewl. en mgs 1 op de x-box 2 :D en dan met deel 2 en 3 aar aangeplakt :D
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    De "Grand Prix" reeks
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Van stunts komt al een nieuwe versie ;)
    Hij heet Crashday
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    stunts absoluut geweldig en had leuke graphicks voor die tijd! en je kon je eigen baan maken?????
     
  14. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Een remake van Lufia2: Rise of the sinistrals.
     
  15. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag formule 1 sport weer op de xbox terug willen zien :)
     
  16. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Een xbox versie van Death rally :) of dat spel met dat die robotte.. uuh Battlecy weet wel welk spel ik bdoel ;)
     
  17. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal gear solid, een van de eerste delen voor ps1. Deze was zwaar goed, veel beter dan substance voor xbox, deze viel mij zwaar tegen.

    greetz wooly
     
  18. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Een remake van chrono trigger(snes) zou vet zijn!
    1 van de beste rpg's ooit.
     
  19. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele Shenmue reeks!!!

    Shenmue is gewoon zo tof :9

    Ik heb deel 2 non-stop achter elkaar gespeeld tot de aftiteling, deel 1 helaas niet omdat ik niet aan een dreamcast kon komen maar dankzij die briljante dvd _O_ weet je precies wat er allemaal gebeurd was in het eerste deel.
    Het liefst zie ik daarom deel 3 nog verschijnen, daar wacht ik nu al 2-3 jaar op :'-(
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    check m'n Pariah thread!
     

Deel Deze Pagina