Forza vs. GT4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 24 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens, Als je in zo'n auto zit die met 320 km/h over het circuit raast denk je echt nog wel na. Ook voelt alles toch heel anders... je ziet de auto's en circuit/grindbak naast je. Laten we deze "real-live v.s. top racegames vergelijking " maar begraven? Is toch geen duidelijk antwoord op te geven.

Maar in wat voor klasse auto race jij Menn0? Toch niet een oude sloop-wagen om daarmee over het weiland van boer Gerritsen te razen :+

2. JeePee

JeePee Guest

om ff terug te komen op de kurbstones:

Forza:

Echt:

uhhhh, ze zijn niet te groot?? _0/

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als dat plaatje van Forza nou zou werken zou het een stuk prettiger vergelijken zijn.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar JPRaceGamer heeft wel gelijk, als de curbs van FM idd te groot zijn, dan is het natuurlijk óók een k*tspel:cool:_0/ PGR2 had immers ook geen publiek en niemand vond dat leuk;)

5. JeePee

JeePee Guest

hahaha :{ , dit soort dingen helpen wel mee om de sfeer te verpesten

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Met PGR2 kon je tenminste Racen met je eigen muziek op, dat was voor mij genoeg sfeer;)

7. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze topic kan toch gesloten worden als Forza uit is ;) :p!

8. Menn0

Menn0 Xboxfreak

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, dan kan er pas echt goed vergeleken worden.

En curbstones, lekker belangrijk! Elk circuit hanteert andere breedtes, tis maar net hoe de bocht loopt. Je probeert werkelijk op elk puntje iets negatiefs te vinden, erg zielig en kansloos!

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk probeerde hij weer dat plaatje te laten zien waarbij de curbstones te groot waren, die al eerder is langsgekomen in dit topic en die iedereen al gezien heeft. Wat waarschijnlijk een versie was van weet ik hoe oud. Geeft maar weer aan dat hij van alles probeert om ons te laten geloven dat Forza slecht is. Gelukkig weten wij beter _0/

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, alsof die kerel invloed op anderen kan hebben. Hij komt met de belachelijkste dingen aanzetten. Terwijl GT4 ook alles behalve perfect is.

11. JeePee

JeePee Guest

Dus als je in washinton rijdt met je eigen muziek in PGR2, dan had je het gevoel dat je op de Nurburgring reed???. Ik heb het erover dat je de "verkeerde" sfeer krijgt door die kurbs. En met die opmerking in de quote bedoel je zeker ook dat het in FM wel kan en in GT4 niet.....zo ja: ik heb ook me eigen muziek op tijdens het racen in GT4 (GT4 geluid via me TV output, en me eigen CD'tje in me stereo). Soms dan. (in de wat moeilijkere races race ik zonder muziek). Lukt prima.

EDIT: ik heb perongeluk 3x gedrukt op antwoord verwerken

Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2005
  12. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat plaatje dat het niet doet, dat ene plaatje met de kerbs die ongeveer net zo hoog als de auto zijn is; geloof je nou echt dat ze dat zo in het spel proppen?

Laguna Seca ziet er volgens jou toch ook goed uitbij Forza, dan zal dat hier toch ook wel lukken.

En wat is eigenlijk je doel om steeds Forza af te zeiken en GT4 de hemel in te prijzen, werk je bij sony ofzo en wil je dat iedereen een ps2 koopt?

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
    Zeg ik dan dat GT4 géén sfeer hebt, btw veel mensen hebben geeneens het genoegen met je installatie-sh*t dus ik bedoeld het voor hen;)
    Nee, jij hebt alleen nog al een nare gewoonte om te denken dat als wij wat goeds over Forza zeggen meteen te denken dat dat bij GT4 niet goed is_0/

14. JeePee

JeePee Guest

Je lult jezelf een beetje vast hier. Eerst zeggen dat je het bedoelt voor de mensen die de instalatie-shit niet hebben, en dan het vetgedrukte gedeelte zeggen. Als je dat nou weg liet. Btw: Ik vroeg of je bedoelde dat GT4 het niet had, ik bevestigde niks, hoef je dus voortaan ook niet meer zo te reageren. En die eerste reactie van jou was ook onnodig, omdat ik mijn vraagtekens er al achter gezet had. ('t was sarcastisch)

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan toch nog bewegen:9
    Eerst had ik het tegen hen, daarna tegen jou. Ik zal het er voortaan bij zetten tegen wie ik het heb;)
    Ik ben niet boos, ik bedoelde jouw reacties in het algemeen.
    Ik bedoelde dat smileytje omdat je iets vaags zei. (als ik met pgr2 in Washington eigen muziek draaide, dat het me dan aan de N-ring deed denken);)

PS: Als je reageert, doe het dan ff via de PM, anders krijgen we misschien OW's

Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  16. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je wat (helaas) de algemene tendens is/wordt in dit topic. Mensen gaan werkelijk maar bacterieneuken (ja het is erger dan mierenneuken :9). Laten we nou dat (kinderachtige) gekissebis stoppen en pas weer verder gaan met op details vergelijken als Forza uit is. Nu is dat nog niet het geval, dus in theorie kan alles nog veranderen (of het waarschijnlijk is, is een tweede ;))

17. music_maniac196

music_maniac196 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook al zou forza uit zijn, waarom zou er geen bestaansrecht zijn voor beide games ? dat "mijn spelleke is beter dan dat van jou" kan veele serieuze gamers gestolen worden. als je beide consoles koopt, dan kan je ze allebij spelen. of ligt de leeftijd hier rond de pubertijd ? dan leg ik mij neer bij dat gezever over alles wat beter/niet goed is.......

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Bij mij ligt de leeftijd rond de pubertijd, ook van een aantal anderen denk ik hier. En reageren zij allemaal zo? Nee, volgens mij niet. Ik hopelijk ook niet anders doe ik iets goed fout...

19. A-S-C-A-R-I

A-S-C-A-R-I Guest

lijpe shit

/Mod Blijf je nu zo nutteloos posten? - !SIC!

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2005
  20. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    toch blijft de vraag of je ze beiden wil hebben, ik bedoel als forza net zo uitgebreid of nog uitgebreider is dan gt4 dan duurt het wel ff voor je ze heb uitgespeeld?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina